šlo pouze o zabití nějakého nepřítele O tom jsou ale všechny střílečky.
Nebyla tam žádná zápletka, vnitřní svět, charaktery postav... Ale to tam všechno je.
Far Cry, Bioshock, Crysis, Metro, Mafie... To jsou hry které sází hlavně na SP. Pokud tady neustále papouškujete krátkou kampaň, tak já tady neustále papouškuji, že CoD není o SP ale o MP a naopak to je u těchto vypsaných her.
Ten by měl vyjít do dvou let, s nějakým JINÝM příběěhem, kde nepůjde jen o zabíjení a hlavně návrat ke druhé světové! Takže CoD musí vycházet ne každý rok ale ob rok, bude se tam více žvanit než střílet a bude to ve druhé světové. Hmm, zajímavá definice ideální hry, hlavně ta podmínka, aby to nevycházelo každý rok je fakt na hlavu. Jen pro vaši informaci, vývoj každého dílu CoD trvá 2-3 roky. Ale ta druhá světová by nebyl marná, stejně jako zpracování jakéhokoliv konfliktu z minulosti.