Minecraft: "hodiny" (časový spínač)
Potřeboval bych nějak vyřešit pravidelné spínání redstoneového obvodu. Dejme tomu pořád dokola:
Pokud by byl jen jeden (stejný) interval, asi bych to řešil množstvím repeatrů v řadě a na konci komparátorem (nezkoušel jsem, teoretizuji..). Nebo hopper, dropery a "cesta" pro jeden předmět, pořád dokola.sepnout - počkat 10 vteřin - sepnout - počkat minutu
Problém je, že intervaly by se měly pravidelně střídat dva, kratší a delší. Co nějaká "vyhýbka"? Jednou poslat předmět do jednoho obvodu, podruhé do jiného? Pravidelně to střídat?
Potřebuji to na mnohapatrovou mob trapku, pravidelně je splachovat dolů. 10 vteřin na spláchnutí stačí, pak dispensery nasají vodu zpět a další spláchnutí by mělo být později (třeba za minutu), aby se stačili mobi spawnovat. Jistě, mohl bych udělat jen jeden interval, třeba půl minuty či minutu, ale to by trapka ztrácela efektivnost (polovinu doby je vše zaplavené a ve vodě se myslím nic nespawnuje - jednotlivá patra mají na výšku dva bloky).
Díky za tipy či alespoň nasměrování k cíli. Či link na video.