Přidat otázku mezi oblíbenéZasílat nové odpovědi e-mailemVyřešeno Minecraft: "hodiny" (časový spínač)

Kdepak, spojeni dvou dratu je porad OR. Aby AND dal jednicku, musi byt signal na obou vstupech soucasne. V jinych pripadech to musi zustat zhasnute. Jak v realnych logickych obvodech, tak i v minecraftu je AND mnohem slozitejsi funkci (co se poctu prvku a velikosti tyce).

Co se tyka vystupu, zdrojem sugnalu je comparator a sila jeho vystupu je vzdycky zavisla na poctu veci v hopperu. Pokud ti jde pouze o logicky signal zapnuto/vypnuto bez ohledu na pocet veci v hopperu (a o to nam tu jde, zajima nas chvilkova zmena stavu pri prazdnem hopperu, jedine chvili, kdy comparator negeneruje signal), musis hned za comparator (respektive na blok za nim v nasem pripade) nacpat nejaky "zesilovac". Pro pozitivni signal by to byl repeater, pro negativni signal (v nasem pripade uzitecnejsi) redstone pochoden.

Co se tyka vstupu do monostabilniho klopneho obvodu, chvili jsem patral, kam ho dovest. Na wiki k tomu obvodu je totiz psane, ze ten pist, diky zapojeni je ve stavu, kdy by mel byt vysunuty (je napajeny), ale protoze jeho vysunuti zabranil vysunuty ten druhy pist, zustal takto. Jakykoli block update v okoli zpusobi jeho vysunuti (stacilo by treba, aby hlina porostla travou). Takto privedeny signal zpusobuje block update.

Reakce na odpověď

1 Zadajte svou přezdívku:
2 Napište svou odpověď:
3 Pokud chcete dostat ban, zadejte libovolný text:

Zpět do poradny