Přidat otázku mezi oblíbenéZasílat nové odpovědi e-mailemVyřešeno Minecraft: "hodiny" (časový spínač)

Ten bych propojil s monostabilním klopným obvodem (generátorem impulzu 10s dlouhým). Náběžná hrana dlouhých hodin sepne impulzní generátor
Tohle nějak nechápu.

Mob trapka funguje manuálně tak, že tlačítkem vyšlu redstone signál do dispenserů, ty vypustí vodu. Po deseti vteřinách znovu stisknu tlačítko, voda se nasaje zpět. Čekám minutu, opakuji.

Teď mám tento časovač:

180px-Ethonian_hopper_clock.png?version=c142e846f5  dc15001d2d369f21662d09

Redstoneová kostka se posouvá doleva-doprava, rychlostí podle počtu itemů v hopperu. Od jedné pozice, kde se může nacházet redstone kostka, vedu redstoneový signál směrem k sobě. Ten je tedy při každém druhém přesunu pistonů aktivován (redstone kostra generuje signál) a nahrazuje stisk tlačítka (vypustí vodu nebo nasaje vodu zpět). Možná trochu problémem může být, že ty moje hodiny spíše připomínají páčku (minuta zapnuto, minuta vypnuto), ne tlačítko (vyšle se jen aktivační impulz). Trapka ale funguje, co minutu se voda buď vypustí nebo nasaje.

Není mi jasné, kam zapojit ten krátký generátor impulzů. Ty moje hopper hodiny jakoby "sepnou" tlačítko (aktivují/deaktivují dispensery) jednou za minutu. Minutu voda teče, minutu ne. Krátkým generátorem impulzů myslíš stejné "hodiny", akorát přesouvají tu redstone kostku rychleji - třeba co 5 sekund - takže jednou za 10 sekund vyšle redstone signál? Jak ty dva signály "spojit" dohromady?

Reakce na odpověď

1 Zadajte svou přezdívku:
2 Napište svou odpověď:
3 Pokud chcete dostat ban, zadejte libovolný text:

Zpět do poradny