Jako že si na nich generuješ vlastní struktury?
Napadlo mě teoreticky třeba použití při kopírování nějaké stavby (jasně, je to cheatování) příkazem /clone (na to ale command block není potřeba). Nebo při vyplnění nějakého vytěženého prostoru. Na břehu moře jsem masivně těžil písek a zůstalo to tam opravdu velmi nepěkné. Zkoušel jsem to zalívat vodou, je to neuvěřitelně pracné a stejně se mi to nepodařilo "až do stojaté vody", pořád někde byly proudy. Nakonec jsem to nahoře překryl skálou a hlínou, spokojen ale nejsem. Anselmovo video s návodem (1 metr pod vodou naskládat listí, plochu zaplnit, pak trávu odstranit) jsem viděl až potom Dneska bych tu oblast prostě pěkně vyplnil vygenerovaným pískem a dále tam už netěžil. Je to blízko, nechci to tam mít škaredé. Doly na písek mám cca 8km daleko (nether metrem je to kilometr), tam ti měsíční krajina nevadí.
Uvažuju o výstražném systému: jak mi někam (kde nechci) vlezou potfory, že by se spustila siréna
-----------
BTW, OT: viděl jsem krásný příklad vykořisťování vesničanů, sami sadili a sklízeli brambory (podzemní farma, jeden hladový vesničan zavřený ve skleněné místnosti, další jsou na polích kolem něj a snaží se mu nějakou erteplu hodit. To se nikdy nepodaří (a hoppery se postarají o zbytek) Jo, vlastní farma je rychlejší - ale tahle je zase pěknější.