Je to věc názoru.
Podle mě (laický názor!) ideální, aby se fps na normálním LCD drželo na 60. Z hlediska očí naprosto plynulé, z hlediska "synchronizace" činnosti grafické karty a LCD ideální kvůli spotřebě/teplotě (ač grafika by třeba dokázala spočítat 200fps, z hlediska LCD je zbytečné, aby tak činila, zvládne-li LCD právě a jen těch 60).
Hráči online stříleček tvrdí, že ideál je mnohem výše (100, 200, možná víc). Nerozumím tomu, proč by to tak mělo být.
Samozřejmě, hardware na 60 nemusí vždy stačit. Pak záleží na každém člověku, jak to pociťuje. Někdo snese 25, jinému vadí i 45. Díkybohu tohle řešit nemusím, hraji vše na 60 (zapnutý v-sync). Minecraft i na 200, 300, 400 (u Minecraftu mám vypnutý v-sync, protože občas fps padlo z 60 na 30 a to už bylo poznat).