Minecraft: XP úroveň
Byl jsem snad na 55. levelu, moc jsem to nesledoval. Nyní koukám: 38!
Pečlivým sledováním jsem zjistil, že XP levely ubírá vylepšování zbraní či brnění. Vylepšil jsem teď krumpáč a tři levely XP mi to sežralo. To tedy podle mě dost mění strategii, řada nástrojů je zbytečné vylepšovat, obzvláště, když matrošu na výrobu nových je dostatek. Snad jedině dia-krumpáč s očarováním Nerozbitnost IV by se oplatil.
MC 1.8. Bylo tomu i ve verzích 1.7.* a dříve?
Něco podobného prý dělá i kovadlina na opravování. Také žere XP.
Stavět kvůli tomu např. XP ender farmu (na endermany) se mi tedy moc nechce, nepasuje mi to do okolí. I když pak XP body rostou opravdu rychle (jak jsem viděl v jednom Anselmově videu).
Nebo je na vysokých levelech očarování či oprava levnější? Nebo za použití nějakých kouzel z knih? Abych si očaroval zbroj, krumpáč, lopatu, luk, sekyrku a meč a přišel o 27 úrovní, to opravdu ne.
Aby to bylo přehlednější, dotazy jsem zvýraznil.