Přidat otázku mezi oblíbenéZasílat nové odpovědi e-mailem Vertikálna Synchronizácia

jasně získáš, pokud ta grafika má na to výkon, ale počítat víc jak 60FPS na 60Hz monitoru není zrovna moc efektivní (větší zátěž na grafiku, větší teploty, spotřeba a hluk), takže proto se taky ten v-sync zapíná, na co třeba 200FPS? další důvod je tearing který vzniká při vypnutém v-sync, obraz se pak vykresluje po částech, což může mít za následek v některých momentech dělení obrazu, určitě už si to někde ve hře viděl, někomu to dost vadí, tak proto zapíná v-sync, kde to jen jde, díky tomu se zajistí aby se obraz vykresloval jen celý, ale může se zvýšit input lag (grafika musí synchronizovat FPS s frekvencí monitoru), což zase není vhodné pro nějaké rychlé multiplayer hry.

ukázka tearingu

Reakce na odpověď

1 Zadajte svou přezdívku:
2 Napište svou odpověď:
3 Pokud chcete dostat ban, zadejte libovolný text:

Zpět do poradny