Vertikálna Synchronizácia
Dobrý deň na čo slúži Vertikálna Synchronizácia? Ďakujem.
Dobrý deň na čo slúži Vertikálna Synchronizácia? Ďakujem.
Předmět | Autor | Datum |
---|---|---|
precitas si to na googli, zamalo hoppus (nereg.) 09.10.2013 18:31 |
hoppus (nereg.) | |
Načo by som zakladal tému aby som to mohol napísať do google... Player87 09.10.2013 18:32 |
Player87 | |
Nevšímej si ho, hoppus je známej provokatér. Stručně řečeno - pokud např. rychle pohneš myší, tak be… aaaaaaaaaa 09.10.2013 18:51 |
aaaaaaaaaa | |
Inak povedané, limituje FPS (snímky za sekundu) v závislosti od obnovovacej frekvencii monitora. 60… Rogalo 09.10.2013 18:59 |
Rogalo | |
Vypnem to aspoň získam o niečo FPS viac... rozdiel či je to pustené alebo vypnuté nerozoznám. Player87 10.10.2013 13:24 |
Player87 | |
temu zakladat na tak primitivnu otazku ? hoppus (nereg.) 10.10.2013 13:32 |
hoppus (nereg.) | |
Trpíš nejakým komplexom? Player87 10.10.2013 18:15 |
Player87 | |
jasně získáš, pokud ta grafika má na to výkon, ale počítat víc jak 60FPS na 60Hz monitoru není zrovn… poslední stylar 10.10.2013 19:14 |
stylar |
Zpět do poradny Odpovědět na původní otázku Nahoru
precitas si to na googli, zamalo
Načo by som zakladal tému aby som to mohol napísať do google...
Nevšímej si ho, hoppus je známej provokatér. Stručně řečeno - pokud např. rychle pohneš myší, tak bez vypnuté VS občas uvidíš takové čáry, které oddělí například horní polovinu scény od dolní, čily přechod není úplně plynulej. Pokud je zaplá, tyto čáry se nevyskytují.
Inak povedané, limituje FPS (snímky za sekundu) v závislosti od obnovovacej frekvencii monitora. 60 HZ = 60 FPS
Vypnem to aspoň získam o niečo FPS viac... rozdiel či je to pustené alebo vypnuté nerozoznám.
temu zakladat na tak primitivnu otazku ?
Trpíš nejakým komplexom?
jasně získáš, pokud ta grafika má na to výkon, ale počítat víc jak 60FPS na 60Hz monitoru není zrovna moc efektivní (větší zátěž na grafiku, větší teploty, spotřeba a hluk), takže proto se taky ten v-sync zapíná, na co třeba 200FPS? další důvod je tearing který vzniká při vypnutém v-sync, obraz se pak vykresluje po částech, což může mít za následek v některých momentech dělení obrazu, určitě už si to někde ve hře viděl, někomu to dost vadí, tak proto zapíná v-sync, kde to jen jde, díky tomu se zajistí aby se obraz vykresloval jen celý, ale může se zvýšit input lag (grafika musí synchronizovat FPS s frekvencí monitoru), což zase není vhodné pro nějaké rychlé multiplayer hry.
ukázka tearingu