Ako crackovať? (admin, nemaž)
Nechcem návod na crackovanie, ale len čisto zo zaujímavosti, keďže nie som profík, tak sa chcem spýtať, ako dlho trvá cracknúť hru? Ako je možné, že každá sa dá cracknúť? Ako sú proti crackovaniu hry zabezpečené? Nechce sa mi veriť, že v takej vyspelej pc dobe (2014) si autori nevedia poradiť s crackarmi.
Jediná možnost jak zabránit cracknutí, je nedat ten program nikomu k dispozici.
Jakmile někdo má program k dispozici, je možné ho cracknout. Někdy to trvá pár hodin, pokud je zabezpečení udělané hodně dobře, tak to může trvat mnohem déle. Ale možné to je vždy.
To ja nevim. Ale kdyby jsem vytvoril hru ktera by me stala 10milionu dolaru tak bych udelal ochranu proti hackuma cheatum za 7 milionu dolaru a proti cracku taky za 7 :D Aspon budu mit jistotu ze si to bude muset kazdej koupit a ze se mi to vyplati :D
Můžeš tam mít ochranu klidně za 7 miliard dolarů a stejně půjde prolomit.
Třeba i za 70mld a do pár hodin je to hotový.
Schpnosti ludi, ktori vymyslaju ochrany umerne stupa so schopnostami warez skupin, tomu nezabranis nikdy.
Stačí najít pár správnejch řádků, přepsat a nazdar.
Kedze obsah akehokolvek suboru na disku sa da vzdy zmenit, tak sa tomu neda zabranit. Kolko to trva zavisi od IQ crackovatela, a od toho jake srandicky tam autor SW nadrbal.
Především musíš umět programovat.
Autoři her si umí s cracky poradit například tak, že je velká část hry načítána ze serverů, například Diablo 3. Další možnost je streamování hry (OnLive např.), kdy hru nainstalovanou nemáš, hraješ vlastně přes internet na počítači někde v cloudu. Snad se tohle nestane standardem, to by byl konec modifikací, češtin, addonů. Nejlepší (z pohledu kupujících) způsob boje proti warezu obecně je cena, slevové akce, humblebundle. Ovšem idioty, kteří musí mít vše ihned po vydání a ani cena jeden dolar za balík her je nedonutí k nákupu, nezastaví nic.
Diablo taky nedělá problém. Četl jsem o tom, že si udělali nějakej vlastní server s těma souborama, nebo že je hodili rovnou do hry.
Kde jsi o tom četl?
to už je starý... Ale za to sraní/bugy/pády atp. je lepší obětovat pár kaček a mít originál
Myslím si, že proti Warez to mají dost dobře zabezpečené hry jako Two Worlds II apod. Cracknout hru trvá asi tak 10 sekund. Proti většině cracků si asi poradit autoři dokážou ale ber na vědomí, že roky plynou nejen pro autory, ale i pro tvůrce cracků. Takže se vyvíjejí oba a tvůrci cracků většinou bývají o krok napřed
Cracknout hru rozhodně netrvá 10 sekund. Tvůrci cracků nejsou o krok napřed, právě naopak.
no myslím, že nějakém možnosti by byly
vzpomněl jsem si na starší článek http://bonusweb.idnes.cz/serious-sam-3-se-pred-dig italnimi-piraty-brani-nesmrtelnym-monstrem-11y-/Zu rnal.aspx?c=A111207_195654_bw-zurnal_anb
Tak ho prostě vymažou. Stejně to udělali v Game tycon, nebo jak se to jmenuje. Podle mě to nejde udělat jinak, než že musí být hra neustále připojená k netu, což neni zrovna šťastný řešení.
Nejen že musí být neustále připojená (to samo o sobě by šlo lehce obejít), ale značná část hry musí běžet na serveru. To teda jde taky částečně obejít, ale je s tím mnohem víc práce a nikdy to není úplně přesné.
Ale je zajímavý, že ještě nikdo nepřišel na to, jak obejít kontrolu klíčů na multiplayer
Protože ta kontrola probíhá na serveru a to se obchází hodně špatně.