Battlefield 3 - Low FPS
Dobrý den.
Mám takový problém při hraní BF3 na mém měsíc starém NTB.
Můj pc: AMD Quad-Core (1,4 Ghz) processor A6-3420M with Turbo CORE Technology up to 2,40 Ghz.
AMD Radeon HD 6520g + 7670M with 1 Gb Dedicated VRAM
15,6 HD LED LCD
8 GB DDR3 paměť.
přijde mi že PC by měl zvládat hru v pohodě na střední, ale nedává to pomalu ani na nejnižší.
Mám zapnutý Vysoký výkon, zkoušel jsem v BIOSu najít přepínání mezi Grafickymi kartami ale jelikož mi to psalo ze velikost grapficke pameti je 1024 doslo mi ze asi jede na ty "herní".
Nějaký tipy ?
Díky za odpověď
Protože nemáš PC, ale notebook.
Jo, ale nebudeš to chtít slyšet.
Chtěl bych to slyšet aspo%n budu vědět na čem jsem... Ale takovej Skyrim mi NTB bere i na Ultra, ale u BF3 to bude tim enginem co...
sladké tajemství: A6 je jen dvoujádro (4-jádro tomu říkají markeťáci). HD7670M není špatná, ale taky ji něco musí umět nakrmit, a BF3 je hodně náročná hra na CPU.
Prostě sis koupil "herní" notebook, tak trp.
Jasný, tak proč mi jakehkoliv program co je na ukázání statů PC uakzuje 4 fyziký jádra... Že by ty programy lhaly ? ( gpuz dejme tomu)... s jadrama jsi asi vedle nemyslis
Pokud dobře vím, tak AMD A6 procesory mají skutečně jen dvě jádra - v tomto případě bych to nazýval spíše dva moduly, kde jeden modul obsahuje 2 výpočetní jednotky pro počítání s celými čísly (integer), ale jen JEDNU jednotku pro počítání s čísly s plovoucí desetinnou čárkou (float). Takže se nejedná o plnohodnotné čtyřjádro, ale spíš "hybrid". V momentě, kdy je třeba počítat s čísly s plovoucí desetinnou čárkou - což je ve hrách IMHO hodně třeba - "máš jen dvoujádro".
Dobře. Ale když se vrátim k puvodni otazce. Koukal jsem na watch (stejná pc sestava pokud video neni nahravany z jinyho pc) ... Ten člověk tam píše že když svuj HDD vyměním za SSD tak získam mnohem lepsi FPSka...Může na tom být něco pravdy ?
1. na YT klidně dám video, že BF3 hraju na 386. že to tam někdo píše, nemusí být pravda.
2. výměna HDD za SSD urychlí spouštění hry, načítání levelu, ale FPS vlastního hraní myslím nezlepší (level už je v paměti). Pokud se ale úroveň (do)načítá postupně, na určitých místech, tohle načítání může být rychlejší a případné lagy by mohly být (částečně) eliminovány. Netuším ale, jak je hra z hlediska práce enginu postavená.
Problem solved !
Vyřešil jsem to tak, že hru nejedu na celou obrazovku, ale pouze si ji otevru v okne a roztahnu na celou obrazovku... FPS mi na ultra/střední detaily stouplo na 40-50...
Všem co odepsali děkuji za odpověď.