nvidia graficky problem
Zdravim,
po koupi nove grafiky mi zacaly "blbnout" textury u vetsiny her (far cry 3, assassins creed 3, MWO). Po priblizeni k objektu na urcitou vzdalenost se jeho textura "rozkostickuje" a po hned se zase vrati do normalu. Nevim jak bych to lepe popsal, proto jsem vytvoril video v HD, kde to je celkem dobre videt. Se starou grafikou (ATI HD 5870) jsem tenhle problem nemel. Prosim o radu.
grafika: nVidia GF GTX 660Ti s nejnovejsimi ovladaci
a zde ono video:
watch
Jezis . Vždyť to skoro nejde znát ...
Tak jsi asi slepý. Jak říká kolega dole, možná se třískají ovladače
Po výměně grafiky jsi přeinstalovával systém? Pokud ne, třeba nějaké pozůstatky ovladačů po té ATIně kolidují s nVidií.
Tak odinstaloval jsem ovladac, projel driver sweeperem, smazal vsechno spolecneho s nvidia display a amd display, vycistil registry ccleanerem, nainstaloval betu 310.64 (misto poslednich WHQL) a problem stale pretrvava. Jinak nedela to u vsech her, napr Mass Effect 3 zadny problem, stejne jako Half life 2. U Battlefieldu 3 jsem si toho taktez nevsiml.
Musím dodat, když jsem se na to zaměřil, tak se mi to u Farcry3 taky občas stává, na určitých místech pouze. Řekl bych že chyba tentokráte bude na straně vývojářů.
A co jak si psal i ostatní hry? Tam se ti to děje také?
Tak myslim ze uz jsem prisel na to cim to je. Ve Far Cry 3 pomoci parametru geometry urcuju, v jake vzdalenosti se to "rozkostickuje". Ve skutecnosti se zrejme nacita detailnejsi/mene detailnejsi textura. Tak se omlouvam za mystifikaci. Nicmene ten efekt prechodu je dosti nehezky, navic rozdil mezi low a ultra geometry je tak 10-20 metru, takze nic moc. Koukal jsem na video FC3, kde typek ukazuje rozdily v nastaveni grafiky, a na low geometry mu to dela uplne to samy co me, takze asi nezbyva nez cekat na novejsi ovladace, ktere by ten prechod resily lepe, pripadne na patch do inkriminovanych her. Jen doufam ze takoveto hnusne nacitani textur neni vlastnost nVidia karet obecne (posledni nvidii jsem mel tak 6 let zpatky)