Přidat otázku mezi oblíbenéZasílat nové odpovědi e-mailem Tmavší a světlejší horizontální pruhy při hraní některých her

Prosím vás lidičky, moc bych potřeboval pomoct! Před týdnem jsem sestavil nový PC, což není žádný problém a samozřejmě normálně fungoval. Nainstaloval jsem si svůj OS z DVD Windows 7 Ultimate 64-bitovou verzi, pak sestahoval a nainstaloval prográmky, ovladače na grafiku, čipsety a ještě různé programy nutné pro hraní her, třeba DirectX knihovny, PhysX nebo NET framework. Ale i tak teď zažívám takovou nepříjemnost, která mi opravdu hodně ono hraní kazí. U některých her probíhají přes obrazovku takové horizontální pruhy, některé jsou světlejší, některé tmavší. Probíhají na celé obrazovce a neustále bez přerušování. To se děje například v Battlefield 3, Alice Madness Returns nebo ve Far Cry 2 (tam jsem to ovšem vyřešil tím, že jsem zapl adaptive vsync a nastavil max. rozlišení, u ostatních her nepomohlo). Zkouším různě přenastavovat nastavení v nVidia control panelu, ale zatím nic nepomáhá.

Grafická karta je ASUS GTX 560Ti DCUII/TOP (1024 MB, 4200 MHz, 900 MHz), monitor je ASUS VW193D-B (1440x900, pouze analog)
Ovladače jsou aktuální (verze 301.42), teploty jsou takové jaké by měly být.

Člověk si koupí nové PC a pak ho čeká taková nepříjemnost! Chci se toho co nejdříve zbavit, takže předem děkuju za každý nápad co tu padne.

Jsou zobrazeny jen nové odpovědi. Zobrazit všechny
Předmět Autor Datum
No, teď se mi to podařilo eliminovat i u ALice Madness Returns. V kontrolním panelu nvidie jsem vypl… nový
FerdinandoDando 24.06.2012 21:20
FerdinandoDando
Oprava - problém zůstává, jen to nebylo tolik vidět... Ještě jsem zkusil PC připojit přes D-Sub (ste… nový
FerdinandoDando 25.06.2012 19:37
FerdinandoDando
Ahoj mám úplně stejný problém akorát grafiku gtx 660 už si s tím nevím rady ve furmarku byl test v n… poslední
amorf 07.08.2013 22:51
amorf

No, teď se mi to podařilo eliminovat i u ALice Madness Returns. V kontrolním panelu nvidie jsem vypl triple buffering, ale to funguje jedině když mám nastaveno adaptive vsync (half-refresh rate) = tedy limit do 30fps, takže hra je o něco táhlejší, ale aspoň, že to nedělá ty hlouposti.

Zpět do poradny Odpovědět na původní otázku Nahoru