Vybuchující sudy jsou úplně postavené na hlavu. Kdo kdy viděl kdekoliv jen tak postavené sudy. Ať už v tom vězení, nebo kdekoliv jinde. Kdyby jsi hrál dál, dostaneš se třeba do místa, kde jsou dvě kulometné hnízda a za nimi čirou náhodou dvě plné cisterny paliva. Stačí pár kulek a je vymalováno. Sudů a cisteren je ve hře plno a vždycky se nepřítel pohybuje v jejich blízkosti a nebo, ještě lépe, se za nimi kryje. Jdou bezproblémů prostřelit i devítkou... Rambo akce taky stojí za to - šipky ze samostřílu mají likvidační schopnost stejnou jako raketomet. Za poslední roky mne zaujal asi MW1 a určtě Battlefield 2. Ten má taky sice omezení prostoru, ale alespoň se dá cokoliv rozbít, takže se nedá schovat před RPG někde za sádrokartonovou příčkou. To překrylo tunelovitost mapy. MW1 zase přišlo z možností prostřelit nějaké ty zídky, ale přece jen omezeně. K tomu přihodil skvělou akci v Černobylu. Nejlepší hra, kterou jsem kdy hrál, byla Operation Flashpoint. Všechny 3 díly byly naprosto dokonalé. Je fakt, že jde o bojový simulátor, trochu jiný žánr, ale akce je tam dost. Není problém si vyjít na procházku kamkoliv, otevřít se dá cokoliv. Nikoho tam nerdousíte, neřežete. Maníci se neobjeví stále dokola. Zatím jsem nezkoušel Armu 2, jelikož můj procesor nestačí