No a že tam jsou dvouhlavý krávy, gigantičtí supermutanti, velcí mravenci - to tě tam neštve? Prostě puška na bordel, bereš to příliš vážně, že se necháš vytočit takovou kravinou. V Fallout 2 byl počítač s umělou inteligencí, vzduchovka s obrovským damage... taky nereálnosti.
A ve F1 a 2 postavy žily? Taky jen čekaly, případně se drbaly na prdeli a na hlavě. Tady, stejně jako v Oblivionu naopak postavy chodí, posedávají, pospávají, něco kutí. Sice poměrně jednoduše, ale naskriptovat stovky postav asi není jen tak.
Ale je opravdu fakt, že je to jen převlečený Oblivion, už třeba otevírání zámků vlásenkama - to je Oblivion jak vyšitej. Nebo zneškodnění výbušnin, nabourání počítačů - nemáš skill, nezle ani zkusit. V F1 a 2 to šlo alespoň zkusit, výše dovednosti určovala pravděpodobnost úspěchu, tedy i s nízkým skillem šlo pomocí save/load při troše štěstí a trpělivosti dosáhnout výsledku. Tohle trochu sere mě, to jo.