V původních falloutech podle mě nebyly kraviny. Byly tam zbraně založené na reálném základu. Defakto každá zbraň se dala dohledat, většinou byla reálná, nebo to byl prototyp nebo to bylo aspoń někde ve vývoji.
Srandapuška je dle mého názoru nevyrobitelná. Čistě teoreticky: matně si vzpomínám, že tam bylo potřeba nějakého vysavače listí a ještě čehosi.. Když opomenu, že by vysavač listí mohl mít takový výkon, invertovat působení větrného proudu by se zřejmě nějakému kutilovi povedlo i v reálu. Jenže pak máme hlaveň, kterou prodí vzduch, a prostě není možné střílet různými projektily o různých tvarech stejnou silou, resp účinně. Prostě je to kravina..
Nevím, mě asi fakt vadí ten oblivioňácký koncept...Postavy nežijou, v podstatě jen čekají, až přijdu, odfrázujou mi svůj quest (kupříkladu teď jsem měl pro jednu vojenskou základnu čistit cestu, aby mohli odcházet karavany. Na základně +- 15-20 vojáků vybavených o třídu lepšíma zbraněma, než mám já..Cestu zabralo asi pět mravenců - co to jako mělo být???)
Nehledě na to, že to prostě pořád padá, aspoň mě, ale to bych nepřisuzoval hře jako takové, ale....