Pro majitelé ATI: jak šlapou hry s PhysX?
Řeším http://pc.poradna.net/q/view/438659-kombinace-ati- physx-karty kombinaci ATI a nVidia karty na jedné desce (nVidia pro PhysX).
V případě, že se to nepovede, chci se zeptat, jak majitelům ATI karet funguje např. Mirror's Edge, Crazy Machnes 2, Cryostatis (a jiných her s PhysX podporou). Teda jak vypadají, zda je absence PhysX hodně znát.
Absence normální podpory PhysX na ATI kartách mě prostě (z hlediska moderních her) znervózňuje
nemusis sa bat, realna fyzika je este stale v plienkach, napr v mirros edge je rozdiel s/bez naozaj minimalny
Docela zajímavé čtení nejen o PhysX na ddworld.
Jinak četl jsem o Batmanovi jen tak zlehka, protože se o tuhle hru opravdu nezajímám, ale když vezmu v potaz, že MS dostal za IE pokutu a NVidia dost brutálně omezuje někoho, kdo nemá její kartu...je to docela na pováženou. Ale je to jen zamyšlení, neměl jsem moc času studovat o co přesně šlo.
Doma mám Batmana Arkham A. zapnutí Phys X je celkem znát na lépe se vlnícím plášti to je vše dál jsem zatim nebyl tak nevim jak je to u dalších jevů jako boje atd.
Physx v hrach je len hype, lepsie vyuzitie nasiel v profi aplikaciach ako 3d modelovacie systemy. Prave peklo bude az Fermi.
.. JESTLI vůbec bude..
Není náhodou Fermi primárně určené na něco jiného než na herní akceleraci grafiky?
je...Ale "urcite" bude fermi podporovat aj nejaku akceleraciu v hrach, take vlastne physx2.
"určitě" nějakou... jenže co a jak nikdo neví.
Momentálně je na poli akcelerace fyziky slušně řečeno zmatek. Několik možností (PhysX, Havoc, Bullet a další), do toho věci jako CUDA, DX11, OpenCL... čert aby se v tom vyznal. Hodilo by se být úspěšným jasnovidcem.