S prichodem XboX SeX a PS5 se da cekat optimalizace na 8 core,
Na jakým jede PS operačním systému ? Orbis OS ? To je unixové OS ze jo ?
No, a videl jsi od počátku vydání PS nějakou změnu v Linux, jako podpora her nebo lepší vykon Cores pro Unixové hry ?
PS: Jinak konsole maji 8 x cores CPUs už nějakou dobu viz :8 cores Jaguar ktery je ve vykonejsich konsiolich PS i XBOX uz par let.
Z toho musíš odečíst 2x Core které jsou rezervované na chod OS tak jako část RAM (ktera je ted ale zpravidla dynamicka). Čímž ti zbydou 6x Core pro vývojáře na hry.
S tím ze časem budou aplikace a hry využívat více cores je skoro az jisté.
(Ale to, ze HW vyvoj her na console ma nějaký primej vliv na PC gaming, to je spíš jen takový mýt co začalo po internetě psát pár lidi, protože se hra vývojií obdobně (ale jde jen o vyvojové grafické prostředí hry,, kde se tvoří jen hra) a je jinak skompilovana pro koncovou plaformu, tak z toho vyvodili jakousi logiku ze bude stejne oprimizovana i na PC , coz neni tak jednoduché. To do toho nepocitam fakt, ze vyvojary consoll her vyvyji na nejaké 2 HW podklady kde konsole treba PS4 ma stejny HW, u PC to jsou 1000 kombinaci a různí výrobci jak GPU tak CPU který má každý svuj specificky vyvojarsky KIT SDK a až zde teprve záleží jak ty ruzné threads budou použitý samozřejmě vse v limitu daného Engine, herního motoru a pouzitych knihoven jako DirectX, OpenGl ci Vulkan. To jak kdyby melo dat AMD svuj proramovy kod toho jak optimuziji svuj procesor Intelu, k cemu jim to bude. A to ze je nejaké CPU z urcité rodiny AMD nic neznamena, sam vis ze v consolich nejsou bezné procesory které nejsou i SW vyvyjeny stejne.)
Ale vim ze hodně lidi je přesvědčena ze to tak zkratka je (protože to prece uz několikrát viděli psat nekoho na internete), konsole maji X Core takze ted hrani na PC bude to samé, at si kazdy veri čemu chce, nestojím si za tím.