Přidat aktualitu mezi oblíbenéZasílat nové komentáře e-mailem Další nová funkce Steamu – „Remote Play Together“

Co „Remote Play Together“ dělá? Umožňuje dvěma a více hráčům hrát společně lokální multiplayerové hry přes internet. Pouze hostující hráč musí hru vlastnit. Pozvaní ostatní hráči nemusí.

Děkuji Epicu za konkurenční prostředí, bez nich by tato funkce přišla nejspíše později, alespoň k něčemu jsou, když už mají na h*vno klienta a špinavě přeplácí tvůrce her. :-)

Předmět Autor Datum
ad Epic: klient na h*vno mi nevadí, akorát bych celkem rád, aby položky v knihovně byly ještě menší,…
L-Core 10.10.2019 19:49
L-Core
Když si vydavatel udělá launcher pro svoje hry, tak to také není úplně ideální, ale budiž, je to jej…
Holy99 10.10.2019 20:29
Holy99
Mně jako zákazníkovi, který od nich koupil hry zadarmo, nějaké hypotetické potíže Epicu v budoucnu m…
L-Core 11.10.2019 16:23
L-Core
Podle me ta funkce vubec nesouvisi s Epicem, kdyby chteli reagovat na Epic, tak je to pomerne tristn…
RedMaX 10.10.2019 19:58
RedMaX
Hele, je to možný, ale když si to vezmeš, tak stejnou funkci maj i nvidia grafiky s tím sharingování…
Holy99 10.10.2019 20:37
Holy99
Technicka: to neni jen o vypocetnich serverech, ale o jejich rozmisteni vhodne po svete a teda dobre…
RedMaX 10.10.2019 22:44
RedMaX
Jasně, že to není pouze o hrubé síle. Latence/odezva, schopnost stability při x hráčů. Vzal jsem to…
Holy99 10.10.2019 23:54
Holy99
Mně cloudové hry nikdy neosloví. Hlavně kvůli češtinám a modifikacím.
L-Core 11.10.2019 15:00
L-Core
Doba cloudovych her asi nenastane. Pokud jo, bude to terno asi jako 3D televize, ta odezva je u toho…
Dwane Dibbley 11.10.2019 15:53
Dwane Dibbley
Budu jedině rád a s těmi competetivy máš samozřejmě pravdu. poslední
Holy99 11.10.2019 17:15
Holy99
Silne pochybuji, ze je to kvuli Epicu. Nevim o tom, ze by neco takoveho Epic mel a navic tohle stvor…
Dwane Dibbley 11.10.2019 15:47
Dwane Dibbley
bez nich by tato funkce přišla nejspíše později Neřekl jsem, že Epic byl přímo podnětem pro tuhle f…
Holy99 11.10.2019 17:15
Holy99

ad Epic: klient na h*vno mi nevadí, akorát bych celkem rád, aby položky v knihovně byly ještě menší, abych snadno ty všechny hry zdarma viděl (mám jejich kompletní sbírku, k tomu jeden dárek) :) Sociální a jiné funkce nevyžaduji, protože nepoužívám.

Nerozumím tomu "špinavému přeplácení", o kterém všichni mluví. Pro devs a vydavatele je to jednoznačně plus, dostanou více zaplaceno. A (všestranní) hráči stejně "musí" mít klientů více, kromě Steamu i Uplay, Origin, R* launcher, já mám i klienta BigFishGames (jejich hry jinde nejsou)... tak další klient ničemu nevadí. Ta hysterie je z mého pohledu směšná a hloupá (ale když někdo hrdý nechce, jeho věc, že..). Jinak, časové exkluzivity by mi nevadily, i kdybych Epic taky nenáviděl, za plné ceny už mnoho a mnoho let nic nekupuji.

Na tu funkci Steamu určitě kouknu, že bych paní L-Coreové udělal steamácký účet, že bychom mohli zkusit něco jiného než bžiliónkrát hrané e1m1 (Doom 1) a map01 (Doom 2) ]:)

Když si vydavatel udělá launcher pro svoje hry, tak to také není úplně ideální, ale budiž, je to jejich majetek. Epic má easy money z Fortnite a rozhazuje jak Polívka v Kurva hoši :-D. Budget jednou dojde a všichni vývojáři se rozutečou, je to prostě taktika postavená na strašně tenkém ledě. Taková násilná fragmentace trhu se mi fakt nelíbí.

Haha, přeji Vám příjemné hraní. :-)

Mně jako zákazníkovi, který od nich koupil hry zadarmo, nějaké hypotetické potíže Epicu v budoucnu mohou být ukradeny. Vývojáři zaplaceno dostali a kdyby časem Epic vyschl, prostě hru vydají někde jinde.

Může zkrachovat i Steam. EA. Microsoft. Řecko. EU. Tož asi tak :-p

Podle me ta funkce vubec nesouvisi s Epicem, kdyby chteli reagovat na Epic, tak je to pomerne tristni za jakou dobu toho byli schopni. Ale podle meho nazoru je to uplne jinak, tohle je funkce, kterou Steam musi reagovat na opravdu silneho noveho hrace na poli her - Google Stadia. Google totiz platformu prezentuje jako idealni pro online hrani, kdy cele prostredi pobezi u nich na serverech a hraci si to budou jen streamovat k sobe, takze pokud bude mit Google poradne nadupane servery, tak klidne si muze do jedne hry nechat pripojit tisic hracu a tem to pobezi furt stejne rychle.

Sam jsem vnimal Stadia launcher za dalsi trapny pokus ziskat kus herniho kolace, ale na masivni online multiplayer budou hraci slyset a tezko Steam muze najit adekvatni odpoved, takze tahle prezentovana funkce jako ukrok stranou, aby hraci zustali i na Steamu vypada velice dobre. (Epic otevrel stavidla, ale sam nikoho nezajima, Fortnite pada dolu a nic jineho co nabidnout nemaji.)

Hele, je to možný, ale když si to vezmeš, tak stejnou funkci maj i nvidia grafiky s tím sharingováním. Hodně lidí to využívalo, tak to Steam čapnul pod svoji pokličku. Tím dokázal, že je zase o něco komplexnější hráč na poli.

Dvě mouchy jednou ranou. I když to není přímá konkurence google stadie(to by si museli udělat vlastní výpočetní servery a ty bys mohl na ořezávátku hrát svoje hry z knihovny), tak to má alespoň zas o jednu funkci navíc oproti Epicu, který nemá(možná už jo) snad ani nákupní košík.

Technicka: to neni jen o vypocetnich serverech, ale o jejich rozmisteni vhodne po svete a teda dobre konektivite, na to Steam nema, nemuze konkurovat Googlu. Steam musi nabidnout jine funkce a duvody, proc by hraci nemeli odejit na Stadia. Epic je mimo, ten zajima par setrilku kvuli hram zdarma, ale jinak nikoho.

Jasně, že to není pouze o hrubé síle. Latence/odezva, schopnost stability při x hráčů. Vzal jsem to moc "nalehko". Jako pro Steam by to byl zřejmě veliký výdaj, pro Google je to pouze jakýsi testovací vlaštovka. Navíc si troufám říci, že většina(50%<) uživatelů Steamu by to beztak nevyužívala, včetně mě.

Na cestách je beztak zatím celkem naprd připojení(kdyžtak to jistí handled nebo mobil, případně knížka), doma mám na hry klasiku desktop.

Doba cloudových her se ale holt blíží no, zatím mám takový postoj, že chci zůstat u klasiky.

bez nich by tato funkce přišla nejspíše později

Neřekl jsem, že Epic byl přímo podnětem pro tuhle funkci, nýbrž že konkurenční prostředí příchod této funkce popohnalo. A to není to stejné.

Zpět na aktuality Přidat komentář k aktualitě Nahoru