Přidat aktualitu mezi oblíbenéZasílat nové komentáře e-mailem Valve Index - VR bryle od Valve jiz zverejnené na Steam

Takze kdyby ty bryle od Valve mely 135 stupnu a rozliseni nekde okolo 1920x1440 na oko, tak by to mohl byt kompromis, aby si clovek nemusel kupovat drahou grafiku a

+1
Tedy jestli myslis 1440 x 1440 na oko z celkového : "2880x1440" s diplejem typu OLED, jinak by to snad nemelo ani cenu a nebylo by se ani cim drzet konkurence ;-) (to uz by jsme byly nekde na urovni Google VR :-D)
Rozliseni je sice hezké, ale jedna z nejdulezitejsich veci co ma finalni kvalitu dopad, je pouzita "optika" / ty sklicka, (nebo bohuzel "plasty" u nekterych vyrobcu)
Ten FOV hodne "papirove klame. Ono sice muze mit klidne napsany 170 ale realny bez blom je zpravidla nekde mezi 115 -> 130 a ten zbyly je umyslne "rozmazan/blom" kvuli ocim aby se orientovali a soustredili pred sebe. Holt décision vyrobcu.
* Po presnych detailech proc ten blom na kraje osazuji jsem nepatral, ale ma jit cosi o to, aby jsi u VR hlavne zaznamenaval prime pole a né okolni vlivy které se nachazi nad 130° pohled, nebo cosi takového. (nekde tu mam 135C° sklicka, dyz tak vyfotim, ten blom jde videt pohym okem, takové rozmazani na okrajech)
110 + 130 cocka FOV
[86448-135-png][86447-115-png][86449-ocolus-png]

Reakce na komentář

1 Zadajte svou přezdívku:
2 Napište svůj komentář:
3 Pokud chcete dostat ban, zadejte libovolný text:

Zpět na aktuality