Patch pro Tomb Raider zvyšuje výkon Ryzenu i o 35 %
Pro hru Rise of the Tomb Raider vyšel patch, který optimalizuje kód DirectX 12 pro efektivnější využití procesorů. Profitují především ty, které zvládají pracovat s více vlákny, ponejvíce pak Ryzen…
To je drsny co, ze ani po optimalizaci stale neni zadny RyZen v dohledu core-i7.
Pretože i7 má vysoké takty a 8 jadier, takže ta hrá tie všetky jadrá od Ryzenu nevie využiť a Ryzen ma menšie takty. Chcel by som vidieť výsledky po OC.
i7 má jen 4 jádra a většina her je napsaná max. pro 4 jádra, proto Ryzen nepodává takový výkon. Na druhou stranu, abys takový rozdíl naměřil, musel bys mít GTX1080Ti, a ani tehdy nebude rozdíl nějak zásadní.
Myslel som virtuálne 8.
docela jsem čuměl na BF1 jak umí zcela naplno využít 8 vláken (možná i víc) takže i staré FX si tu hru dává s prstem v nose při 64 players a takých her bude víc
Tiež mám FX 8300 na 4GHz+ RX 580 a veľká spokojnosť. Jo áno, nie je to Intel, alebo Ryzen, ale nemám na to teraz rozpočet, aby som musel všetko meniť. "Nehoním FPS" ale v BF1 mám okolo 80-90FPS.
mě vždycky udivuje, že jak se říká že DX12 nefunguje atd. přitom mi všechny DX12 hry co jsem zkoušel běžely znatelně lépe i ten BF1, kde je to prej rozbitý, ale je to jen pro amd platformu ten bonus...
U BF1 mám pokles FPS pri DX12.
já ne, ale mám config povolující využívat naplno 8 vláken (výchozí je myslím 5), ale doporučuji jen s dobrým chlazením, vytěžuje to prostě na max něco jak Prime95 , ale grafika je stále 95%-99% takže žádný bottleneck