Ono není špatný rozumný kompromis. Dovedu si představit textury třeba krávy v rozlišení 5000*5000, ale když je to ve hře kostka na 4 kůlech a hranatou hlavou, vypadá to dost divně.
Já zpočátku hrál s originálními texturami 16*16. Pak jsem zkoušel různé texturepacky, jeden z nich (128*128) se mi docela zalíbil, tak jsem ho použil jako základ a postupně doplnil tím podle mě nejlepším, co jsem našel nebo vytvořil. Jelikož je to posbírané z mnoha zdrojů, kdy autoři si často nepřejí použití v nějakých dalších, není to bohužel zveřejnitelné. V 128*128 mám úplně vše, spoustu bloků v CTM, spoustu itemů a mobů v různých variantách.
Díky nedávno vydané modifikaci DIY si v 1.8 dnes dokážu sám vytvořit neomezeně mnoho druhů bloků, s různými vlastnostmi a vlastními craftovacími recepty Momentálně mám rozpracovány keramické obklady..