Historie protipirátských ochran
Zajímavý článek o protipirátských ochranách her od prvopočátků až po DRM.
Aneb koupíte si hru z digitální distribuce, která ale začne při spuštění požadovat vložení DVD, a Ubisoft tento problém vyřeší posláním cracku.
Nějaký lidi si nějakou hru stáhnout pro test jak se jím bude líbit a pak si tu hru koupěj.Přece si nebudu kupovat hru kterou nebudu hrát :D.Já to takhle udělal s garry's modem otestoval jsem jak ta hra je dobrá,líbila se mi,tak jsem koupil paysafecard a potom jsem si garrys mod koupil na steamu.
No, zrovna na steamu máš 30 dní možnost hru vrátit a dostat zpět peníze. Nevidím nejmenší důvod, proč to pirátit.
To fakt? A prečo tam majú napísané
Jo, to je hloupost, koupíš si AAA novinku za 60€, zahraješ a vrátíš, to by dělal každej
ten člověk co to psal je nějaké počítačové nedochůdče. Úplně pominul ochrany na 8-bitech (typicky vlastní tapeloader) a na 16-bitech (speciální typy disket)
Tak keby chcel spomenut vsetky ochrany, co boli, tak to nie je na clanok, ale na mensiu knihu :)