Přidat aktualitu mezi oblíbenéZasílat nové komentáře e-mailem V Cryteku jsou nadšení z Warhorse-husitského RPG

Warhorse se blíží k takzvanému "vertical slice", což je moment, kdy máte řez hrou ukazující grafiku, prostředí a hlavní mechaniky, které pak ukazujete vydavatelům a podle této prezentace se má zjistit, jestli o hru bude mít vůbec někdo zájem (a zda tedy její vývoj nebude ukončen, pokud zájem nikdo neprojeví a investor se zalekne).

Nanečisto se rozhodli udělat prezentaci právě na gamescomu a vypadá to, že dopadla úspěšně. "První schůzku jsme měli s hochy z Cryteku," píše Dan Vávra. "Naše setkání začalo velice formálně, jak to na výstavách, kde každou hodinu potkáte deset cizích lidí, bývá. To ovšem trvalo přesně do doby, než jsem pustil první video. Náš partner na druhé straně stolu zpozorněl, pak si nechal video pustit ještě jednou a zavolal někoho dalšího, z koho se vzápětí vyklubal velice důležitý člověk. Ten se začal nadšeně vyptávat, jak jsme udělali tohle a tamto: "Ty kaluže děláte přes paralaxy? A jak jste udělali ty zdi? Cože? Vy jste si dodělali sekundární UV mapy?" Zástupce investora za námi se spokojeně usmíval."

Jak se také zdálo, vždy, než někomu ukázali prezentaci, všichni se jich ptali, zda jde o "Skyrim killer", tedy hra, která by měla být konkurencí Skyrimu. A byli potěšení, že projekt Warhorse tak skutečně vypadá.

http://www.eurogamer.cz/articles/2012-12-08-nahrav ka-prednaky-o-eskem-stredovkem-rpg

Předmět Autor Datum
Nenašly se žádné komentáře.

Zpět na aktuality Přidat komentář k aktualitě Nahoru