Přidat aktualitu mezi oblíbenéZasílat nové komentáře e-mailem O hrách rozhoduje matematika a statistika

I když na hře dělá tým několika desítek až stovek talentovaných a chytrých lidí, těžko udělají dokonalý produkt, který bude bez chyb. Řeč není o zabugovanosti, ale o designu.
Stejně musí skákat, jak majitel píská. Proto vycházejí hry jako Mafia 2 (kde je takřka nutno dokoupit DLC, abychom se dobrali konce hry - o počtu všech DLC nemluvě), proto má Battlefield 3 více bugů dnes, než po vydání, proto každým rokem už pereme několikrát vyprané prádlo v podobě Call of Money, pardon, Duty.
Tohle jsou jen kecy, za vším jsou peníze.

Reakce na komentář

1 Zadajte svou přezdívku:
2 Napište svůj komentář:
3 Pokud chcete dostat ban, zadejte libovolný text:

Zpět na aktuality