O hrách rozhoduje matematika a statistika
“Prostě se nemůžete ptát zákazníků, co chtějí, a pak se jim to pokoušet dát. Než to uděláte, tak budou chtít něco nového,” řekl kdysi Steve Jobs.
Více na odkaze
“Prostě se nemůžete ptát zákazníků, co chtějí, a pak se jim to pokoušet dát. Než to uděláte, tak budou chtít něco nového,” řekl kdysi Steve Jobs.
Více na odkaze
Předmět | Autor | Datum |
---|---|---|
I když na hře dělá tým několika desítek až stovek talentovaných a chytrých lidí, těžko udělají dokon… Bounty 26.10.2012 15:59 |
Bounty | |
V kazdom biznise rozhoduju statistiky, preco by mal byt herny biznis iny? poslední Michal2 29.10.2012 02:27 |
Michal2 |
Zpět na aktuality Přidat komentář k aktualitě Nahoru
Stejně musí skákat, jak majitel píská. Proto vycházejí hry jako Mafia 2 (kde je takřka nutno dokoupit DLC, abychom se dobrali konce hry - o počtu všech DLC nemluvě), proto má Battlefield 3 více bugů dnes, než po vydání, proto každým rokem už pereme několikrát vyprané prádlo v podobě Call of Money, pardon, Duty.
Tohle jsou jen kecy, za vším jsou peníze.
V kazdom biznise rozhoduju statistiky, preco by mal byt herny biznis iny?