zajímavé mody pro minecraft
Vyhrabal jsem ze starého PC svůj technic modpack s verzí 1.7.10, mám tu technic pack, hromada technických modu takže industrial craft, redpower, atd... taky tu mám milenaire mod, herobrina, v mo creatures mám nastavené častější spavnovnání agresivních mobů, Malisis door aneb skryté dveře, damage indicátor, mo creatures, roquelike dungeons, backpack mod. Nějak jsem si vzpomněl na Nargona z youtube, a jelikož mám v hlavě furt dost vědomostí o z jeho LP tak jsem začal hrát TP.
Máte ještě nějake tipy na mody co jsou zajímavé? Něco technického nebo čistě na okořenění hry, přehled, lepší render hry. Hlavně ne nějaký nesmyslný fantasmagorie, aby to dávalo hlavu a patu,takže žádný tanky, vlaky, draky a hůlky, fantazii nemám takže takový mody moc nemusím.
TerraFirmaPunk:
https://www.youtube.com/watch?v=AYP8sqOO5pM&list=PLaAVDbMg_XAqqdkiQ2JAcuC1WdLHqNPdF&index=48&ab_channel=EthosLab
https://ftbwiki.org/TerraFirmaPunk
Modpack na verzi 1.7.10
1.7.10 je podmínka?
jj, hledám mod kterej spawnoval takove dungeony, docela caste vchody schodama dolu z cobblu se striskou, kde byl tunel sirokej a dlouhej, se spawnery vetsinou obrnenej kostlivec, bylo to propojeny s ostatnima vstupama a ten vstup se spawnoval pomerne casto. Na 1.7.10 mi blbne nejak Herobrine, po prvi se spawnoval normalne, pak uz jen na castech mapy na kterych jsem jeste nebyl, a ted vubec. Asi se to pere s tema modama nebo fakt nevim...
Tak to neporadím.
Já hrál 1.8 a 1.10.2, pak dlouho nic a teď 1.15/1.16.
No tak asi udělám novej... nevím ale jakou verzi zvolit. Co nejnovější ale aby tam byly všechny mody že, dělám podobnej modpack jako Nargon z 3S ty novější verze mi příjdou optimalizovanější a navíc na ně je kupa modu na zvýšení FPS, a celkově více modu. Přece jen takovej namodovanej MC není žádná sranda. Zatím myslím že udělám 1.12 modpack, ty hraješ 1.16 a nemáš problém že by ti chyběly nějaké mody které někdo neaktualizuje? Kolik máš modu a jaky zamereni?
Já jsem limitovaný tím, že chci všechno v češtině (to si snadno udělám) a že hraju v 128px texturách (jeden resource pack používám jako základ, co chybí, si dodělávám sám). Většinou modifikace, přidávající bloky a předměty, případně lepší generování světa. Modifikace i i sám dělám v MCreatoru.
1.17 je nejnovější, ale původní úmysl rozšíření (mnohem rozsáhlejší svět "dolů" i "nahoru") se zatím neuskutečnil, přijde prý později. Další věc, preferuji Forge modifikace, ty jsou nekompatibilní s Fabric. Proto zatím zůstávám u 1.16, ale nějak zvlášť se tomu teď nevěnuji, protože přechod na 1.17 podle mě se starými světy nebude možný, když výška světa bude o mnoho desítek metrů rozsáhlejší (nahoru i dolů).
Ale jo, nějaké módy mi samozřejmě chybí, třeba Hopper Ducts nebo Redstone Paste…
Prostě svou kopii Fallingwater zatím nedodělávám a počkám si na plnohodnotnou 1.17 (+ Forge)
Udelal jsem si teda modpack z The Classic Packu v technic launchery, přenastavit na základní verze 3.0.1, vyhodit starý splašky, nandat moje mody, jinak všechny mody byly dostupné. Novější už ani za prd. Ted jen dodelavam detaily, vzpominam co by se jeste dalo pridat ale vidim to na finish a zaverecne nastaveni modu. Šlape to parádně, hlavne co se týče FPS. Nejvíc se mi líbí ten novej Herobrine mod, chová se uplně jinak než ve starších verzích, proteste me bude nahanet po jeskynich, jestli nepujde nastavit castejsi spawn pridam nejaky dalsi mod, zatim 121. Všechny mody na ted sebe víc navazují atak. Je to takový bojový horor technic, blood moon, mo/mutant creatures, infernal mobs vs ic2 a na hard. To se bude umirat v namodovanych jeskynich, v tech novych clovek muze cekat i creepra na zádech kdyz tezi, jak to je rozsahle.. Neznáš nějakej mod který umí slidovat a rotovat bloky na 1.12.2 takovej starší ugocraft jestli pamatuješ.
Foto:
https://imgur.com/a/0cPmOqm