To je právě to. Příběh na mě působí tak, že na jednu stranu po tobě chce ať jsi jako otec pro Ciri a její mentor, jenže i otec musí svou dceru někdy pokárat nebo s ni nesouhlasit. Jenže tady to je postavené tak, že když ji někdy neuděláš přesně co očekává, ale uděláš to co bys normálně udělal, tak se panička usmyslí, že se ti nevrátí z bíle zimy. Asi to, že pro ni riskuješ a obětuješ všechno je málo. Viz běháš po novigradu a pomáháš ji řešit staré záležitosti atd ale ji nebo nějakýho vývojáře napadlo, že jedna z pětí věcí, která láme příběh je koulovačka na Kaer Morhen. Mně to přišlo jako nepodstatné a nedůležité v kontextu s jinými událostmi. Vlastně ty bys měl utěšovat Ciri a koulovat se s ni, ale ona nemůže respektovat tvé přání a přání všech ať se drží dál. Mně nevadí více konců nebo otevřený příběh, ale pokud chci to takhle postavit, musím dát hráči volnou ruku, jak se k tomu dopracuje a také nemůžu jeden konec odbýt a postavit to tak, že hráč je kokot, že se dobral k takovému konci, tak má prostě smůlu. Ale btw zlatá hra, když jsem zhlédl seriál, tak jsem myslel že tohle snad nemůže někdo myslet vážně.