V aktualizaci 1.10 přijde staronová mapa Perlová řeka
Nerf kolozm*dů bude taky, jak to dopadne se uvidí.
Změny ve vyvážení kolových vozidel
Rychlá a obratná kolová vozidla mají často až příliš velký dopad na výsledky bitev. Abychom je vyvážili, snížili jejich vliv na celkovou hratelnost a dali pomalejším vozidlům šanci s nimi bojovat, provedeme následující:
Zvýšíme omezení rychlosti způsobené poškozeným podvozkem
Nepatrně snížíme palebnou sílu a pohyblivost několika kolových průzkumníkůNejprve provedeme změny v mechanikách poškození způsobeného kolům. Dříve poškození kola ovlivnilo pouze dynamiku vozidla a ne jeho aktuální rychlost. Když jsou nyní kola poškozena, znatelně se sníží nejen dynamika, ale i rychlost vozidla. Poškození hnacího kola sníží celkový výkon a poškození nosného kola zase ovlivní rychlost. Vzhledem k tomu, že téměř všechna kolová vozidla ve hře mají pohon všech kol, poškození kteréhokoliv z nich způsobí snížení dynamiky. Rychlost vozidla se ovšem sníží pouze v případě, že se poškozená kola dotýkají země.
Druhým aspektem tohoto vyvážení budou technické parametry kolových vozidel. Chtěli bychom nepatrně snížit parametry ovládání děla, akceleraci a maximální rychlost některých z nich. Snížení těchto technických parametrů v kombinaci s přepracovanými mechanikami poškození kol by mělo mít dostatečný vliv na omezení bojové výkonnosti těchto vozidel.
Nezapomeňte se přidat ke Společnému testu a vyzkoušet změny na vlastní kůži!
S goldama máš pravdu, čekám co s tím WG vymyslí.