Teď jsem zkoušel další věc: rychle jsem běžel k stojícímu vesničanovi se slaměným kloboukem a zastavil se metr od něj. Jeho klobouk mění texturu od nejmizernější po nejlepší ve třech krocích (bída - střed - OK), ta změna trvá asi 0,5 až 1 vteřinu.
Připomínáš mi Redmaxe Ten je na tyto věci expert, ten nehraje, ten je v Matrix.
Podle tvého popisu mi to dělávalo taky, vím co myslíš, ale okolo počátku hry. Později, odstupem času a s přibývajícíma PATCH to zmizelo, zkus tu hru přeinstalovat toto neni normalni ani na normálním HDD.
Ten V-Sync bych nevypinal. U takové hry to nemá nějak smysl. Zbytečně tak předčítáš něco, co neni potřeba a kde vykresleni potřebuješ pak přijde pozdě. (LOCK na 60FPS, u GTX 1060 jsem pouzil Adaptive-VSync, jede plynule, tobe to musi jit lip)
PS: Podezřívám také, ze ti neco přebíjí nastaveni Nvidia. Některé věci jako vyhlazovaní etc může přebíjet nastavení grafického ovladače bez ohledu co nastavíš ve hře, triple-buffering.
Který je hezčí nebo "lepší" neni jednosměrný tak jak porovnaní "grafického motoru "CRYENGINE" a Dunia" :
Někteří uživatelé se dokonce vysmívali tomu tě "FarCry2" (na Engine DUNIA 1) je na Ultra lepší jak "FarCry 5" který je stále na tom samém grafickém motoru Engine [Dunia Engine 2.0] jako předchozí "FarCry 3" nebo "FarCry Primal".
Kdyby to byla pouze příroda a vegetace, ve "Far Cry 2 " (Dunia Engine 1) bylo možné sestřelit jakýkoli list stromu s odstřelovací puškou nebo dokonce položit vegetaci chůzí po ní, kde ta fyzika prostředí byla v tomto směru propracovanější, ve Far Cry 5 nic takového není a vývojáři jen hodili třpytky do očí & přidali Lighting .. větvička pod trvalým ohněm ze sulfatátoru.
FarCry 2 vs FarCry 5 :
KDC vs FC5:
-------------------------------------------
Ten screenshot je z té vlečky se senem hned na začátku hry, jak z ní jakýsi vesničan odebírá seno vidlemi, cca 100 metrů od rodného baráku
Se du teda na toho vydláka podívat
UPDATE 12:28
Na začátku to seno na té vlečce mám také takové jako ty :
(Ta vlečka co je na začátku hry za barákem s tim buranem se v té hře o proti senikum neopakuje a tyto objekty timto problémem netrpí. Pravdepodobne nějaká původní textura která odstupem casu nebyla jiz nadale osetrena).
Nvidia mám po ruce jen GTX 1060, ale všiml jsem si, že problém s vykreslováním je jen, když je nastavené vyhlazování na vysoké. Když jsem tento parametr stáhl, problém okamžitě zmizel. (vývojáři mohli přidat možnost vyhlazování zvlášť pro Nvidia a AMD jako PCSS & CHS )
Při výším nastavení "Vyhlazovani" bud trvalo dlouho nez se textura nacetla, nebo klobouky vypadali jak z vosku. Zkus jen na zkoušku ve hře vyhlazovani vypnout a problém by ti měl zmizet, jestli né, tak ti herní nastavení přebíjí pravidla Nvidia.
Být tebou, začnu se vším na LOW a pomalu bych nastavení zdvyhal az do doby, kdy se problém začne zobrazovat, tak alespoň zjistíš, odkud problém pochází.
(Viz jak jsem ti psal výše, vždy vše na Ultra, nebo nejvyšší detaile nemusí znamenat nejlepší výsledek)
Celkově vypadá podle mě normálně, ale zatím jsem jen v té uzavřené vesnici, nenašel jsem za tu chvilku východ z ní, žádný úkol jsem neaktivoval.
PS: Az se dostanes ven, uvidis, ze situace je jina. Jestli jsi tu hru tedy ani poradne nehral, nebo ses nedostal ani z prvni vesnice, z pocatku hry (tutorialu), tak se to tezkou soudi Treba te jeste mile prekvapi.