Ja mam vsechny 3 hry na Steamu zvlast a hry na "widescreen" monitoru sly hrat po editaci INI plus vymene nejakeho DLL.
Vylepseni zalezi na mnoha vecech, je ke hre vydan editor, da se dostat do enginu hry, je soubor textur zvlast nebo uvnitr souboru hry, proste nekdy je vytvoreni fanouskovskych modu jednoduche, nekdy slozite a nekdy to nejde vubec. A krome popularity hry prave ta obtiznost vytvoreni bude rozhodovat o tom, kolik a zda vubec nejake vylepseni existuji.
L-Core: Ovladani postavy je hodne divne a dnes uz se s necim takovym nepotkame, takze je zrejme, ze se napad delat hry prave takto neujal. Nicmene dal bych to, ale co schopen nejsem, je soubojovy system, ten je v prvnim dilu Sands of Time primo pekelny, takze i ja sem to zabalil a vic uz nehral. Jak jsem se nekolikrat presvedcil, u mnoha her je diametralne odlisny herni zazitek, pokud clovek hraje hru na gamepadu nebo na klavesnici. Assassins Creed bych nehral jinak nez na gamepadu, Tomb Raider jsem tu nadaval, ze je blba hra a az teprve tehdy, kdyz jsem to zacal hrat klavesnice+mys, jsem zjistil, ze je skvela. Podobne jsem zkousel hru Rage na gamepadu a tam bylo zrejme po 15 minutach hrani, ze na klavesnici to bude stokrat lepsi a taky bylo. No a Prince of Persia Sands of Time jsem hral jen na klavesnici, treba se k tomu jeste jednou vratim a jestli to jde, ta to na gamepadu vyzkousim, mozna to bude pro zmenu lepsi.