Minecraft server s módy - hra zalaguje klienta
Ahoj, s přáteli jsme po odlivu dětí z Minecraftu chytli chuť si to zahrát spolu a pronajali si server, ovšem všichni umíme strohé základy s módy. Předchozí 2 námi složené modpacky nám fungovaly dobře, nebyl s tím problém, jen nějaké komplikace při tvoření. Ovšem při tvoření 3. narážíme na problémy s lagy v klientovi.
Popis problému: 1 hráč se napojí na server, hra se mu na 3-5 sekund kousne a pak je vše v pořádku. Proces seknutí se ovšem opakuje kdykoliv se jiný hráč napojí na server, kdykoliv on nebo jiný hráč zemře a respawnuje se nebo kdykoliv se hráč vzdálí od spawnu na víc jak cca 100 bloků.
Žádnou spawn protekci nebo tak nepoužíváme, vlastně konfiguraci a vše dělám já a nastavuji to přesně tak, jak to bylo i minule. Přidávám i kód, který mi Minecraft vyhodí, když mi shodí hru při překročení oněch cca 100 bloků od spawnu.
Jelikož v tomhle nejsem úplně zdatný, rád bych poprosil o nějakou pomoc, jak tyto problémy vyřešit. Server se nezasekává, použil jsem i /debug a zkusil se zabít a nechat si vyjet log kolem tohoto času, server běží stabilně na 20.00 TPS. Zkusil jsem to samé opakovat i v singleplayeru a tam se děje prakticky to samé. Běžím na nejnovější verzi Forge pro 12.2.2, oficiální Minecraft je samozřejmost.
Pokud mohu podat ještě nějaké informace, rád je poskytnu.