Laická úvaha:
Vteřina má 1000ms
1000 : 14 = 71
Tedy za vteřinu se stačí pixel rozsvítit/zhasnout 71x.
Při 60Hz monitoru… proč je to moc?
První LCD jsem kupoval v roce 2002/2003, tehdy prý mimořádně rychlé 17" Hitachi, obnovovací frekvenci mělo 16ms a nikdy jsem nepozoroval nějaký herní problém. Ale je možné, že tehdy to měření nešidili jako dnes (gray to gray), že to bylo skutečné zhasnutí/rozsvícení).
Na druhé straně je pravda, že to moje současné EIZO je rychlejší
Response Time: 6 ms (on-off), 2 ms (midtone)
-------
Tak se zdá, že u 1280*1024 zůstanu i nadále.
V 1920*1200, 24/25", 8bit barvy a nízké ms nemohu nic najít..
Mít hnusnou fullHD nudli se mi opravdu příčí - a to tvou propagované rozliško mě neláká (malé pixely). Hraju i starší hry, jakpak by na tom asi vypadaly ty, co jsou v 800*600? U indie logických her celkem normálka.