Myslel jsem to, že se nevěnuji primárně těm cílům, kterým bych měl ("hlavní příběhová linie"), ale dělám ty nepovinné věci kolem. Jak píšeš, dělám ale neplechu, získávám body třeba za osvobozování vězňů a pak náhle přijdou ty předěly ve hře, po dosažení určité hodnoty "odporu", to je opravdu nasírající pitomost. Odjel jsem například Nixonův checkpointový závod na čtyřkolce, po dokončení "telefonát, hlášení", že jsou na mě už opravdu naštvaní a že po mně půjdou. Neva… jenže nemám šanci, nakonec mě zasáhnou šípem do nohy a zase ta hloupá utíkací sekvence na čas se střílením a výměnou zbraní. Tohle mi vadí, že tenhle nesmysl budu muset absolvovat ještě několikrát. Stejně hloupé jako ty LSD mise z prvního Maxe Payna.
Osobně nemám rád, pokud jsem tlačen časem. I ty předělové předscriptované mise bych dovedl odehrát tak, že by o mně nevěděli. Takhle na nic takového není čas; než jsem se "naučil" ty místnosti, párkrát mi čas vypršel. Jen doufám, že časem (zatím jsem to absolvoval 2x) to nebude složitější/náročnější do té míry, že tuhle kravinu budu opakovat třeba 5x.
Zatím nemám padák ani ten plachtící oblek, k ničemu jsem to nepotřeboval a talenty si šetřím na potřebnější věci.
Tu FC3 Blood Dragon sniperku mám vylepšenou na maximum. Stejně tak luk, který mám.
Nenašel jsem možnost opakovat "závodní" mise (jasně, už bez bodů); se čtyřkolkou se jezdí dobře, rád bych si to zopakoval a porovnal časy. IMHO to nejde.