Nejde preci o to, jestli je hra jednoducha svym pojetim, ale prumerne inteligentni clovek musi proste chapat, ze kdyz nekdo zvoli ve hre "obtiznost nizka", ze asi vi proc tu volbu udelal. Nerozumim myslenkovym pochodum vyvojaru her, ze takovouhle trivialni vec nechapou a nedokazi se podle ni zaridit.
Proc je Two Worlds 2 na nizkou obtiznost jednoducha hra a pak udelaji zaver hry naproste peklo? Proc je Zaklinac 2 na nizkou obtiznost jednoducha hra a uprostred hry udelaji peklo ze zabiti Kajrana? A to bylo z tech her zdaleka nejednodussi, protoze proc hraju Far Cry 3 na nizkou obtiznost a ta hra je docela jednoducha vyjma zacatku, kdyz potom uprostred hry udelaji ritual s Citrou, ktery je pro hrace, kteri si voli nizkou obtiznost neprekonatelne totalni peklo?
Posledni dobou se navic vyvojari hrozne podivuji, ze ze statistik Steamu vyplyva, ze polovina az dve tretiny hracu ty hry nedohraji. No proc asi je nedohraji, kdyz do her zamerne davaji pro casual hrace neprekonatelne casti?
Edit: Ja chapu, ze jste tu hraci, kteri hraji pravidelne a umi to a ze potrebujete hry tezsi, aby to pro vas byla trochu vyzva, ale toho se da preci docilit jednoduse vhodnou volbou obtiznosti. Nerozumim tomu, proc delaji vyvojari do her useky, ktere volbu obtiznosti zjevne ignoruji.