Přidat otázku mezi oblíbenéZasílat nové odpovědi e-mailem Starší hry jsou obecně lepší. A ne není nostalgie, ale fakt.

Kdo má dneska ty AAA braky hrát? Každá větší hra musí splňovat nějakou zasranou politickou agendu a jak ve hře není alespoň černoch, STRONG FEMALE CHARACTER, příběh o utlačování menšin, tak tu akorát americký děcka kvokaj, že támhle je málo černochů, žen apod. Navíc i přes to, že si liberálové prosazují svou politiku do her za každou cenu, tak znovuhratelnost je tatam. Kde jsou ty časy Quaků a Doomů, kdy úrovně byly tak členité, že se daly pokaždé projít mnoha jinými způsoby? Dnes je to cutscéna (často nepřeskočitelná), pár minut gameplay, cutscéna, QTE, gameplay, cutscéna. Což by ani tak nevadilo, jenže cutscény jsou často nepřeskočitelné (protože loading - já teda raději uvidím obrazovku ,,loading,, na začátku úrovně a pak mám klid, než aby mne hra neustále vytrhávala ze ,,hraní,, cutscénami, které nahrazují loadingy.)

Odpověď na otázku

1 Zadajte svou přezdívku:
2 Napište svou odpověď:
3 Pokud chcete dostat ban, zadejte libovolný text:

Zpět do poradny