Ne, po treti uz ne.
1. Tomuhle rozumim a treba v Two Worlds to tak fungovalo, Gothic 3 je ale mnohem mnohem obtiznejsi.
2. Nehraju podle navodu, jen kdyz uz nevim kudy kam.
3. Vim. Ale treba ted kamen v dole u Vlciho klanu neuzvednut ani na sili 245, kolik je sakra potreba?
4. Nejde dost dobre nesbirat ukoly najednou, protoze ty doslova pribyvaji pred ocima. Psat si poznamky asi dobra rada, ale ne, to je asi meze, kde bych hru odlozil a uz nehral.
5. Tak ono na zbroj potreba nasetrit, v Nordmaru jsem dostal za ukol zbroj, predtim jsem mel jen na zakladni, ted uz mam vydelano, ale treba naslapanou paladinskou zbroj, kterou bych si mohl dovolit mi stejne nedaj, protoze nemam reputaci.
6. Presne, jenze na otvirani truhel potrebujes zlodejstvi, na lepsi zbran kovarstvi, kvuli plus bodum za vlastnorucne ukovanou, prospektorstvi se taky hodilo, alchymie je potreba na naostrene sipy, abych mohl vyrobit, do toho na luk lov. Tezko se separuji body jen pro neco. Ja v podstate ignoruji jen maga, tam mam aktivovano jen lepsi uceni, to by snad melo ten +1 bod fungovat obecne nejen na magy. A vracet se kvuli jedny blby pokladnici zase temer na zacatek kdyz uz tam nic jinyho nemam, to bych tu hru nedohral nikdy. Proto jsem se snazil ziskat otevirani truhel co nejdriv na ukor sily.
7. Comunity patch, aktivovane nove balancovani i alternativni AI. Byla tu dobra rada neprat do nepratel lukem, ale vytahnout si je na mec, od te doby pouzivam a trochu to usnadnuje, ale nejde pouzivat porad, treba skreti to funguje na prvni tri, pak uz se na me vrhnou vsichni. Vlci pokud do nich nabouram, tak taky vyjedou vsichni najednou i na jednoduchou obtiznost.
V podstate uz bych podle vas mel bejt totalni maco, ale opak je pravdou. Jsem rad, ze jdu ze severu pryc, takovy dva ledovy golemove nebo jeste lepe dva tri savlozuby tygri ti dokazali znacne potrapit a malokdy jsem je dal na poprve. A natoz stado nosorozcu, neprijemna havet.
No tak naschval, kdo to dohraje driv. Bych rad treba ke konci zari to mel, ale pochybuju.