Přidat otázku mezi oblíbenéZasílat nové odpovědi e-mailem Overwatch - klesající fps

Zdravím, poslední dobou mi ve hře Overwatch lítají snímky jak na horské dráze. Normálně hraju kolem 160fps, ale můj problém se týká toho, že tak dvakrát během jedné hry mi framerate klesne na 90-100fps. V tu chvíli bych si přál patřit mezi lidi, co tvrdí že oko nerozezná víc než 60fps. Ten pád fps se většinou projeví po respawnu, kde bych měl mít naopak nejvíc fps. Trvá to většinou tak 2 minuty než se všechno vrátí do normálu. Nastavení většina na medium. Teplota na gk je stálá- 55-56°c. Ovladače aktuální. Nevíte někdo, co může být příčinou ? Předem díky :)

GPU: GTX 1060 3gb
CPU: i3 6100
RAM: 8gb

Předmět Autor Datum
Jak jsi prisel na to, ze po respawnu mas mit nejvic FPS? Mas 3 GB GPU, pokud mas rozliseni nad fHD s…
Dwane Dibbley 13.05.2017 11:05
Dwane Dibbley
Přišel jsem na to tak, že mám jinak ve spawn roomu normálně kolem 175fps. Rozlišení mám 1440x900.
martinp25 13.05.2017 11:44
martinp25
Akorat kdyz jsi daleko od spawn roomu a nestaci ti vram, tak se vyhazeji stare textury aby bylo mist… poslední
Dwane Dibbley 13.05.2017 12:03
Dwane Dibbley

Jak jsi prisel na to, ze po respawnu mas mit nejvic FPS? Mas 3 GB GPU, pokud mas rozliseni nad fHD s downscalingem, tak ti to nemusi stacit a po respawnu se ti natahavaji textury ktere ti to predtim pro "nepotrebnost" vyhazelo. Zapni si ve hre zobrazeni vyuziti VRAM.

Akorat kdyz jsi daleko od spawn roomu a nestaci ti vram, tak se vyhazeji stare textury aby bylo misto na nove a po navratu do spawnu se ti zas museji vsechny nacist, coz muze mit za nasledek pokles vykonu. Normalne ta hra zere asi 1GB vram pri fHD, takze jestli mas nastaven 200% downscaling tak ti nemusi stacit pamet. V nastaveni si muzes nechat zobrazit vyuziti vram (tam kde je i fps, ping apod).
Jinak na tuhle arkadovku ti bohate staci stabilnich 60fps.

edit: koukam ze tam maji jakousi ptakovinu zvanou "automatic" scaling, ktera meni scaling dle libovule tvurcu, takze muzes skusit nastaavit na pevno 100%.

Zpět do poradny Odpovědět na původní otázku