Když nebudeme mluvit o blbě optimalizovaných hrách tak třeba Battlefield 1 má docela slušné nároky na grafiku další třeba Witcher 3, rozjedeš to samozřejmě i na slabučké grafice, ale pokud chceš otestovat novou grafiku tak toto jsou ideální hry.
To, ze si neco natukaji do minimalnich pozadavku jeste neznamena, ze je to buhvi jak narocne.
Kdyz nebudu brat v potaz kdy hra vysla tak Crysis 1
• Jestli chces testovat vykon grafiky, zatez, tak na to se nepouzivaji HRY ale SW typu STRESS GPU ci xxMARK (treba znamy 3Dmark), nebo i jiné nastroje typu Benchmark, GPU xx atd.. TiP Nekteré hty jako Metro, Tomb Raider, Hitman a spousta dalsich maji jiz integrovany BENCHAMRK.
Jestli chceš dát záhul hw, tak můžeš AC:UNITY, SYNDICATE, WITCHER 3 např.
Nebo vytuněný Minecraft. Jak už jsem psal mockrát, neznám hru, která by dala mému hardwaru více pohulit.
Nebo vytuněný Minecraft
Tak co by ne, ale tunit - stahovat a nastavovat módy je přece jen pracnější, než nainstalovat a hrát výše zmíněné
Ale u žádné jiné hry se mi nepodaří tak relativně snadno dosáhnout 5, 3, 2 fps. Těším se na svůj příští PC na úrovni minimálně nV 1080 + 32 GB RAM; to by (snad!) moje masivní blaze farma mohla normálně vizuálně běžet i při +200 kusech
Pak bys mohl natočit nějaké video, na to bych se rád mrknul
Klasickou "padací" blaze farmu asi znáš. Jenže když jich jsou "v zásobníku" stovky (přes dlouhý oběd nechám hru spuštěnou, ať se "nasbírají"), neporadí si s tím žádný současný non_NASA stroj. K tomu texture pack.. Jo, na vině je možná i javový engine, přestože natvrdo dopředu vyhrazuji Minecraftu při spuštění 5GB RAM (z osmi co mám).
Synek si v kreativním módu naspavnoval několik desítek vesničanů, ty mrchy se ještě namnožily a až jich bylo pár stovek, tak to bylo nehratelný. Musel jsem je zalít lávou, aby se to dalo znovu hrát.
Mně není jasné, proč tomu tak je. Kvůli Javě? Vždyť ti vesničani jsou složeni odhadem snad z nějakých 25 polygonů. Vezmi si nějakou současnou 3D hru, tam je postava (a vlastně vše) tvořeno několikařádově více trojúhelníky.
Dtto, pokud vytvoříš nějaké složité redstonové monstrum. Fps jde k nule
Notch psal, že to je kvůli javě. Proč už nevím, ale psal, že kdyby se měl vrátit zpátky, tak by to určitě udělal v C++.
Když nebudeme mluvit o blbě optimalizovaných hrách tak třeba Battlefield 1 má docela slušné nároky na grafiku další třeba Witcher 3, rozjedeš to samozřejmě i na slabučké grafice, ale pokud chceš otestovat novou grafiku tak toto jsou ideální hry.
To, ze si neco natukaji do minimalnich pozadavku jeste neznamena, ze je to buhvi jak narocne.
Kdyz nebudu brat v potaz kdy hra vysla tak Crysis 1
• Jestli chces testovat vykon grafiky, zatez, tak na to se nepouzivaji HRY ale SW typu STRESS GPU ci xxMARK (treba znamy 3Dmark), nebo i jiné nastroje typu Benchmark, GPU xx atd..
TiP Nekteré hty jako Metro, Tomb Raider, Hitman a spousta dalsich maji jiz integrovany BENCHAMRK.
Jestli chceš dát záhul hw, tak můžeš AC:UNITY, SYNDICATE, WITCHER 3 např.
Nebo vytuněný Minecraft. Jak už jsem psal mockrát, neznám hru, která by dala mému hardwaru více pohulit.
Tak co by ne, ale tunit - stahovat a nastavovat módy je přece jen pracnější, než nainstalovat a hrát výše zmíněné
Ale u žádné jiné hry se mi nepodaří tak relativně snadno dosáhnout 5, 3, 2 fps. Těším se na svůj příští PC na úrovni minimálně nV 1080 + 32 GB RAM; to by (snad!) moje masivní blaze farma mohla normálně vizuálně běžet i při +200 kusech
Pak bys mohl natočit nějaké video, na to bych se rád mrknul
Klasickou "padací" blaze farmu asi znáš. Jenže když jich jsou "v zásobníku" stovky (přes dlouhý oběd nechám hru spuštěnou, ať se "nasbírají"), neporadí si s tím žádný současný non_NASA stroj. K tomu texture pack.. Jo, na vině je možná i javový engine, přestože natvrdo dopředu vyhrazuji Minecraftu při spuštění 5GB RAM (z osmi co mám).
Synek si v kreativním módu naspavnoval několik desítek vesničanů, ty mrchy se ještě namnožily a až jich bylo pár stovek, tak to bylo nehratelný. Musel jsem je zalít lávou, aby se to dalo znovu hrát.
Mně není jasné, proč tomu tak je. Kvůli Javě? Vždyť ti vesničani jsou složeni odhadem snad z nějakých 25 polygonů. Vezmi si nějakou současnou 3D hru, tam je postava (a vlastně vše) tvořeno několikařádově více trojúhelníky.
Dtto, pokud vytvoříš nějaké složité redstonové monstrum. Fps jde k nule
Notch psal, že to je kvůli javě. Proč už nevím, ale psal, že kdyby se měl vrátit zpátky, tak by to určitě udělal v C++.
Taky bych to viděl na javu a její slabiny