Přidat otázku mezi oblíbenéZasílat nové odpovědi e-mailem Minecraft: model branky a textura

Vím, že je to hodně specifický dotaz…

Pro svou potřebu používám HD texture pack, nyní pro hru verze 1.10.2, v rozlišení 128px. Momentálně mám zpracováno úplně vše (všechny bloky, itemy, moby, prostředí, GUI), a to i v modifikacích, které používám. Vyřešil jsem i texturování dřevěných plotů, jejichž *json modely se změnily - respektive změnily se oblasti na texturách dřeva, které se pro jednotlivé části plotu používají. U 16*16 textur je to jedno, ale v hi-res to vypadá blbě, když v texturách je grafická chyba (pro model plotu používám na rozdíl od vanilla hry dvě textury).

Chtěl bych něco podobného i pro branky. U těch je to výrazně složitější, protože mají nejen rozmanitější tvar a navíc dvě polohy (otevřeno/zavřeno). Navíc záleží i na umístění (severo-jižní či východo-západní orientace), pokaždé je část textur jiná.

Řešením je opět několik textur pro jednu branku s tím, že si jednotlivé plochy modelu z těch textur vždy vybírají tu pravou. Vanilla hra to samozřejmě nemá, je to součást CTM a vyžaduje OptiFine.

Má někdo povědomí o něčem podobném?

Zkoušel jsem hledat ("fence gate model", "1.9" či "1.10", "fence gate hi res texture" atd.), ale nic užitečného jsem nenašel. Co jsem koukal do různých texture packů, nic takového jsem také nenašel.

Díky.

Předmět Autor Datum
Nenašly se žádné odpovědi.

Zpět do poradny Odpovědět na původní otázku Nahoru