Minecraft 1,9 fungují mobtrapky aniž by byly umístěné vysoko ve vzduchu?
Postavil jsem si klasickou splachovací mobtrapku, takový ten kříž kdy každé rameno je osm bloků dlouhé, voda to splachuje do středu a pak tunel kterým padají mobové cca 20 bloků dolů, kde se pádem zraní a já je už jen dorazím.Samozřejmě je tam tma, v blízkém okolí jsem jeskyně osvětlil ale mobové se nespawnují. Je to tím, že je ještě někde další jeskyně, nebo co dělám špatně?
Prakticky jsem jel podle tohodle videa, jen to je umístěno v kopci, aby to nehyzdilo krajinu.
Zkusím se na to večer/zítra podívat.
Hraju 1.8.0, ale už jsem skoro připraven na přechod na 1.10.2 (kromě texture packu), už mám i všechny modifikace, co potřebuji, a vlastní modifikace jsem si v MCreatoru už také povýšil na 1.10.2.
Mobtrapku mám ohromnou, asi 12-15 patrovou, pod zemí, plocha patra je 17*17, časovačem se to splachuje dolů, nechám je zabíjet samotné, XP sbírám jinde. Gramodesky od creeperů už mám všechny , jiné zásoby mám na 100 let, nevím co s tím. (Respektive vím, střelný prach použiju do nášlapných min (udělám si modifikaci) a zombie maso škvařím na škvarky, dělám z toho málovýhřevné palivo.
Nemáš tam snad jen vodu? Protože na vodě/nad vodou se nespawnují.
---
Akorát co vím, tak od 1.9 nefunguje "shazovací" enderfarma založená na nášlapných deskách, to musím předělat na čidla z těch pavoučích vláken.
V 1.10.2 mobtrapka normálně funguje, vyzkoušeno.
a máš ji ve vzduchu nebo normálně zabudovanou někde ve skále jako já?
Celou pod zemí.
První obrázek je pohled zevnitř shora, na plochách se spawnují mobové. Na druhém je fáze splachování, mám to načasované 45 vteřin plocha, 15 vteřin splachování). A třetí obrázek je pohled z povrchu, je to na tom place před kostelem.
Vevnitř foceno s přisvětlením 1500% gammabright, použit provizorně Chroma Hills texture pack..