Far Cry 3 - Černé obrysy s dx11
Zdravím zdejší komunitu. Potřeboval bych poradit s drobným estetickým problémem. Nedávno jsem ve svém PC vyměnil grafickou kartu GTX280 za Radeon HD7770. Dneska jsem si řekl, že bych si znova zahrál FC3ku. Ale dobrý pocit mi pokazil takový malý problém, který jsem dříve neměl. A sice černé obrysy okolo postav.
Dříve jsem hrál s GTX280 na vysoké detaily a s dx9. A tyto obrysy jsem tam neměl. Nyní hraji na ultra s dx11 a tyhle obrysy mi docela kazí zážitek ze hry. Do přílohy jsem vložil screen pořízený ještě se starou grafickou kartou a screen pořízený dnes. Poradíte prosím? Děkuji.
CPU: Intel Core 2 Quad Q6700 2,67GHz přetaktovaný na 3,2GHz
GPU: AMD Radeon HD7770 GHZ edice, 1GB, dx11.2 (ovladač: 16.15.2211-160321a-301171C)
RAM: 4GB DDR2 Kingston HyperX
OS: Windows 8.1
HRA: Steam verze.
Ps: já vím, PC nic moc, ale pro mně stačí
to je efekt DX11 ambient occlusion pokročilejší stínování scény, zkus změnit různě spíš na HDAO a HBAO
HDAO vyřešilo. To mě nenapadlo, ani jsem nevěděl, že na tom záleží. Děkuji za radu