U každého MMORPG to určo není. Hrál jsem 4Story(nejlepší hra na světě než přišli ty deb*lní updaty), Metin 2, Aion... A osobně mě to vždy bavilo, než přišel max level. Ale já jsem v tomhle hrozně divný hráč, vždycky jsem raději expil, než abych bojoval.
WoW to čeká určitě. Nový datadisk to sice vždycky oživí, ale vezměme fakta. Při vydání Draenoru se to zvedlo na 10-11 milionů. Ale nyní, má WoWko "pouze" 5 milionu. Dost to padá. S Legion se to zvedne, ale na 11 milionu to znovu nevidim. Tam je problém, že ta hra už nemá co přinést, vše tam už je. Myslím si, že je to jen otázka času.
Wildstar jsem taky zkoušel, vůbec mě to také nebavilo. Asi to bude tím, že mám rád MMORPG s meči a kouzly. A pokud vím, tak GW2 je od ArenaNet.
GW2 se mi líbí hlavně díky způsobu expení, kde to není jen o tom "Jdi támhle, zabij jich tam 20 a vrať se!", ale způsobem "Jdi do téhle oblasti(veliké) a máš možnost udělat několik věcí- sbírat, najít, zabít příšery, promluvit si... Pak se sem ani nevracej, úkol bude hotov automaticky" To se mi ohromně líbí. Slyšel jsem, že GW2 nemají co nabídnout v end game, takže si jednoduše rozjedu druhou postavu a budu si vesele expit dál