Ideálně žádného klienta, ale musím-li vybrat, pak samozřejmě Steam. Rozmach digitální distribuce má jisté výhody co se týče pohodlnosti hráčů, ale i značné nevýhody. Vývojáři si totiž zvykli, že díky automatickým aktualizacím přes klienty získali možnost vydávat hry nedokončené a za chodu je opatchovávat (a ani to někdy nedělají). To dříve nebylo, před nástupem digitální distribuce sis hru koupil v den vydání, nainstalovat a ta hra jela na 100% bez potřeby jediného patche. Dnes ve většině případů, téměř s jistotou v případě, pokud hra vychází i na konzole, musíš počítat s tím, že kupuješ v den vydání beta verzi na PC. Na Steamu je alespoň možnost hru do 14-ti dnů vrátit, pokud nemáš nahráno více jak 2 hodiny. Jinak to je velký risk jinde si hru koupit v den vydání. Na druhou stranu díky Steamu vyrostla kategorie indie her a přinesla řadu kvalitních titulů, které by jinak nikdy v krabicové distribuci nevyšli.