Zaklínač 3 - grafické problémy
Zdravím,
mám problém ve hře Zaklínač 3, hraji na plné rozlišení a nastavení,grafiku mám Nvidia GTX 960. Bohužel nevím proč, při průchodu vegetací, nebo stromy, se mi na sekundu při přechodu udělá taková mřížka, nebo při sebrání houby se udělají takové malé kostičky. Jinak žádný problém a vše běží jak má. Bohužel toto dost kazí dojem. Nemá někdo prosím podobný problém? Jinak když nastavení sundám na minimum, problém stejně přetrvává.
Děkuji
chtělo by to screen jinak to může být nějaká forma ditheringu u AO nebo popisuješ tu vlastnost hry kdy mizí objeky, které jsou v kolizi s kamerou.
Screen sem dám dnes večer, děkuji za odpověď, a vlastnost hry myslíte to, že s tím teď nic neudělám a mám čekat na Patch?
Tohle neopraví ani patch..
Jak píše kolega nahoře, to je vlastnost hry, mám to také tak.
Tak vypadá to na to, u jiných her jsem se stím nesetkal, a tento ,,efekt" nezmizí, i když změním nastavení grafiky na co chci..
Jsou to místa, objekty, atd nepokryté texturama, možná se to dá oficiálně vyjádřit jinak, ale Ty tu např. kytku sebrat můžeš, ale nemusíš, tím lesem taky můžeš ale nemusíš projít. Kdyby se s tím měli vývojáři jebat, tak ta hra v životě nevyjde.
Tak jsem dávám Printscreen, nevím jak to bude vidět, pravda je že abych to místo našel, tak musím otáčet kamerou, až do místa, kdy keř nebo strom zmizí. V prxi je to tak, že to prostě trošku ruší, pokaždé když projdu nějakým křovím. Nehledám mouchy a v´ývojářům do práce nekecám, moje otázka je pouze, zda je to tak normální, zda má někdo stejný problém.
ještě k obrázku, za Geraltem je viditelná pixelová mřížka, pokud kamerou pohnu ještě kousek, ten keř zmizí..toto je samozřejmě jen extrém, v praxi jde o vteřinové probliknutí mřížky při průchodu vyšší vegetace.
Pochop, o není problém u tebe, takhle je prostě naprogramovaná a basta. Nic s tím neuděláš.
OK, to jsem chtěl slyšet, děkuji za příspěvky!