Minecraft: automatická třídička (a Nether-metro)
Stavěl jste někdo automatickou třídičku věcí/kostek? Princip: věci padají (dávají se, shromažďují se) na jednom místě, tam je sebere "primární" hopper a posílá dál k vytřídění. Vytříděné věci/kostky se kupříkladu ukládají v příslušnách bednách.
Existuje spousta postupů (na obdobném principu). Základem je hopper s přidruženým komparátorem. Obvod hopper - komparátor - repeater chápu. Není mi ale jasné naplnění toho "filrovacího" hopperu. Mají se dát dovnitř na 2.-5. pozici tabulky (po jedné, na poslední místo 2) nebo třeba enderperly (ty zatím moc nemám, XP ender farmu zřízenou nemám, v endu jsem zatím nebyl, ani nevím jak..). Pak to funguje na třídění věcí, které se stackují po 64 kusech. Mají-li se třídit itemy, které se stackují po 16 (vejce, tabulky, kýble), prý se mají přejmenovat nějaké věcí, stackovatelné po 64 (třeba cobblestone) a vrazit do filtrovacího hopperu na 2.-5. pozici v počtu 1-1-1-8.
Samozřejmě, aby filtr fungoval, musí se na 1. pozici ve filtrovacím hopperu strčit věc, která se má třídit (posílat dolů, ne "dál").
Mohl by mi někdo vysvětlit, jaká jsou pravidla pro filtrování a proč tam mám na 2.-5. pozici vrazit ty tabulky či přejmenované (např.) cobblestony? Vlastně mě i napadá, budu-li chtít třídit vejce a kýble, potřeboval bych do fitru strčit 2*(1+1+1+8) přejmenovaných věcí, tedy 22 - znamená to, že bych potřeboval sehnat 22 jmenovek? To je neproveditelné, to bych musel týden hledat dungeony (i s pomocí Minutoru) a modlit se, abych tam cedulky našel...
Díky za vysvětlení.
---
P.S. Našel jsem mesa biom Bohužel asi 10km od mého bydliště, za mořem. Naštěstí jsem se dočetl o Nether-metru, tam to bylo jen 1200 bloků (od své hlavní obsidiánové brány schodiště nahoru až těsně pod bedrock, pak tunel 2*1 daným směrem. Jednou jsem chcípl (spadl do lávy), ale nakonec jsem to zdárně prokopal. Mám teď kamióny netherbricků, musím jim nějak změnit texturu (jsou moc tmavé), aby mi vyhovovaly do "běžného" světa.