Minecraft: proč mi nefunguje skeleton spawner?
Minecraft, verze 1.8/1.8.1.
Našel jsem skeleton spawner, souřadnice x=473, y(hloubka)=48, z=646. Vykotlal jsem místnost 8x8, přidal vodu, aby skeletoni tekli na jedno místo, tam jsem udělal "výtah" (střídání vody a tabulek), který je "vcucne" dle tohoto návodu: https://www.youtube.com/watch?v=DrWypcNB5K4&index= 19&list=PLedtpmqlLQ3bDwsHmllQpYd-BqeZNVYOY
Když jsem výtah zespodu prokopával nahoru (bez mobů) a zkoušel jsem asi v polovině, zda funguje, skeletoni lezli jeden za druhým. Ale když jsem se dostal až nahoru (souřadnice 477/65/641), neobjevuje se ani jeden (čekám minuty). Stačí ale skočit do vody, potopit se třeba 10-15 kostek a zase se objevují. Vyplavu nahoru, a zase nic (vylezou akorát ti, kteří se spawnuli při mém potopení).
Nebo je nějaká vazba, jak daleko musím být od spawneru, aby se skeletoni spawnovali? A když jsem dál, neděje se nic?
Mrkněte se na to někdo, kdo Minecraft "umíte", díky.
Link na můj svět: mega.co.nz (něco přes 100MB)
Uložená pozice je u vrcholu toho vodního výtahu, mezi pochodněmi. Mám kolem dočasný "plot" z kamení, aby mě neotravovali další mobové.
Tak je to tím, že hráč musí být v okruhu 16 kostek od spawneru, ten jinak "nefunguje". Stačilo kousek se zakopat a hned se začali skeletoni kotit. Farmu tedy budu muset postavit tak, aby končila v blízkosti spawneru, v mém případě to bude pod zemí.
Značím vyřešeno.
Vyřešil bych to nějakým módem, který přidává anchor (chunk loader).
Vyzkoušej dát blízko spawneru NerthPortal. Kdysi to fungovalo tak že načítal chunky.
To dělat nebudu, portál mám jinde a netuším, co by to udělalo v Netheru (jestli bych se objevil na jiném místě nebo na stejném). Není problém farmu přizpůsobit poloze spawneru a výtah a tu "padací část" zahrabat více do země. Alespoň nebudou otravovat jiní mobové.
A z baráku si tam postavím metro :)