Předmět Autor Datum
Obecně se bere že od 30 FPS je hra plynule hratelná, takže 50-60 FPS je určitě hratelné. Samozřejmě,…
Hanyse.k 25.09.2013 19:05
Hanyse.k
jjá hraju některé hry AC3 Arma3 Bioshock Infinite atd... na 60 fps pořád max 59 to klesne ale to je…
Joda 25.09.2013 19:16
Joda
Vzhledem k tomu, že lidské oko zvládne pouze 60 FPS(tedy aspon myslím) tak je 60 krásný.
SliMousCZ 25.09.2013 19:43
SliMousCZ
No oko dokonce prej jenom kolem těch 30 fps, ale tomu nevěřím, protože vidím jasný rozdíl mezi 30 fp…
Niko Bellic 25.09.2013 20:13
Niko Bellic
Tak ono bys ten rozdíl viděl aji ve filmu, ale už si ve filmu viděl aby se kamera otočila v jedné se…
Dok 29.09.2013 11:46
Dok
Tak tam se asi nepočítá to hejbání kamerou no... Já myslím že těch nějakejch 35fps+ je úplně v pohod…
GTS 29.09.2013 12:23
GTS
Áno. Ľudské oko dokáže vnímať maximálne 60 obrázkov za sekundu. Už len tých 24 pri filmoch sa zdá pl…
neregistrovaný 29.09.2013 14:42
neregistrovaný
Zalezi - napriklad na multiplayer hry na unreal engine potrebujes co najviac fps, idealne okolo 200. poslední
Michal2 29.09.2013 16:11
Michal2

Obecně se bere že od 30 FPS je hra plynule hratelná, takže 50-60 FPS je určitě hratelné. Samozřejmě, že čím více tím lépe, kvůli případným propadům, ale už těch 50-60 je poměrně dost.

No oko dokonce prej jenom kolem těch 30 fps, ale tomu nevěřím, protože vidím jasný rozdíl mezi 30 fps a 60 fps, např. při rychlé akci, kdy je potřeba rychle reagovat. Zajímavé, že u filmu nevadí ani 24 fps. Je IMHO velký rozdíl, jestli se člověk děje nějak účastní, nebo jen pasivně sleduje.

Zpět do poradny Odpovědět na původní otázku Nahoru