Přidat otázku mezi oblíbenéZasílat nové odpovědi e-mailem optimalizace her a jejich narocnost - uvaha

mam obstarozni notebook, vzhledem k povaze prispevku myslim ani neni nutne specifikovat jeho streva. Podstatne je, ze celkove 3D hry nedava, je to kancelarska plecka s podivnym cipsetem a tak se na nem sekaji hry celkove. Hrat se na tom daji izometricke pecky typu fallout, baldurs gate a podobne. Faktem je, ze counter strike je na tom plynule hratelny, jako jedna z mala 3D her a taky toho obcas jeste v casech nouze vyuzivam. Posledne mi ale docela ucarovala hra Rogue legacy, coz je 2D plosinovka s naprosto nenarocnou grafikou. Povedlo se nainstalovat, ale hra se seka jako blazen, respektive se o sekani ani neda mluvit, ono je to celkove zpomalene, tudiz nehratelne. Docela me to prekvapilo, protoze uplne nerozumim tomu co na dane hre muze byt narocne, zrejme je to otazka pouziteho enginu. Premyslim, jestli je optimalizace enginu natolik narocna, ze se na ni vetsina vyvojaru jednoduse vyprdne, s predpokladem, ze dnes uz ma kde kdo vykonejsi hw k dispozici. Osobne si myslim, specialne u indie vyvojaru, ze je to skoda a meli by k tomu pristupovat malinko zodpovedneji.
Je to spis takove moje zamysleni, chapu, ze je to vzdy soucinnost vice veci, hw, programu, ovladacu a kdevi ceho dalsiho..

Odpověď na otázku

1 Zadajte svou přezdívku:
2 Napište svou odpověď:
3 Pokud chcete dostat ban, zadejte libovolný text:

Zpět do poradny