Rozdíl mezi HW náročností Fifa 12 a GTA IV
Dobrý den. Podle internetových stránek jsou doporučené HW nároky těchto her následující:
GTA IV
CPU: Intel Core 2 Quad 2.4 Ghz / AMD Phenom X3 2.1 Ghz
OS: Windows Vista - SP1 / Windows XP - SP3
RAM: 2 GB (Windows XP) / 2.5 GB (Windows Vista)
Grafika: 512 MB nVidia 8600 / 512 MB ATI 3870
FIFA 12
CPU: dvoujádrový procesor (Intel Core 2 Duo nebo rychlejší) Intel Core2 Duo 2,4 Ghz
OS: Windows XP / Windows Vista / Windows 7
RAM: 2GB
Grafika: Karty kompatabilní s DirectX ® 9.0c, pamětí 256 MB a 3D akcelerací nebo ekvivalentní (s podporou Shader Model 3.0 nebo vyšší). nVidia 8800 / ATI HD 2900
Evidentně jsou nároky GTA IV vyšší. Jak je tedy možné, že jsem na svém Pentiu 4 o taktu 3,22 GHz dosáhl následujících výsledků?
GTA IV:
1920x1080, nízké detaily: 9-14 FPS (avg 11)
1360x768, nízké detaily: 13-25 FPS (avg 20)
800x600, nízké detaily: NETESTOVÁNO
FIFA 12
1920x1080, nízké detaily: 0-1 FPS (avg 1)
160x768, nízké detaily: NETESTOVÁNO
800x600, nízké detaily: 3-12 FPS (avg 6)
Proč se tedy FIFA 12 tak neskutečně trhá? Podle reakcí na internetu je "nějak" špatně odladěná finální verze a některým uživatelům jelo na max detaily plynule demo, ale plná verze se trhala. Ale takhle....? Jak je to tedy možné a lze FIFU nějakým způsobem zprovoznit? Děkuji za Vaši trpělivost a případně odpovědi.